Föreställning #2

Den här veckan har jag varit lite nere, har varit mycket på jobbet och det är tyvärr inte så att man får beröm varje dag så det tar på humöret. Det kändes väldigt skönt när det blev helg igen, behövde återhämtning.

Ryggen har gjort väldigt ont! Konstant värk! Jag fick tid hos naprapaten på tisdagen, så bra! Bokade ändå ett läkarbesök och ska röntga ryggen för att utesluta diskbråck, men just nu känns det faktiskt bra. Så skönt att slippa konstant smärta och kunna sova ok igen!

Jag va hos både tandläkare, läkare och sjukgymnast i onsdags 😅 Passade också på att lämna in min förlovningsring eftersom jag lämnat in min vigselring för att byta fattning på stenen i mitten. Ska bli så spännande att se resultatet!

I helgen var killarna borta så lugnt hemma, har läst ut en bok, promenerat och fixat med lite smått här hemma. Vi va och såg Pernillas show på Cirkus och va ute och åt efter det. Den va så rolig och trevligt att umgås med familjen ❤️

(null)
Härligt väder ute igår, sol!!

(null)
Fördrink 

(null)
Redo för show ⭐️

(null)

(null)
Middag på Blå porten, vi skulle dock valt ett annat ställe då de stängde redan 19 och vi hade bord 18.

(null)

(null)
Vi gick vidare till Hasselbacken på ett glas.

(null)

(null)
Tack för en trevlig kväll!!

Idag blev vi spontant bjudna på middag hos mamma och en god hembakt munk på det. Blir några fler avsteg från min kostplan, men så får det va. 

Snart dags för en ny vecka, har två sena kvällar inplanerat på jobbet. Hoppas kunna träna lite mer i veckan men ska va försiktig med ryggen!
0 kommentarer