London T/R

I söndags var vi hemma på förmiddagen, den här bilden tog jag på Jesper, så fin!

(null)

Gick ut på promenad med vagnen, han somnade och fick sova vidare ute.

När han vaknade åkte vi alla iväg, Chadli och Jesper till Monica och vi andra till Fanny och Ludvig. Var borta hela eftermiddagen. Väl hemma blev det middag och sen nattning.

Älskar Melvins Instagram 😍

I måndags blev jag hämtad 5:45 av Anci och Alex, åkte mot Arlanda. Där shoppade jag några grejer som Alex fick billigare då hon jobbar där och så gick jag till Loungen och åt frukost.

Planet kom iväg lite senare men det gick bra, tog lite tid på flygplatsen men sen kom vi iväg in mot stan.

Anna och jag på planet.

På tåget in och vi började på Primark, fick köpt en hel del både till mig och barnen.

Möttes upp efter 1,15 och åt lunch på Five Guys.

Lite sol fick vi ändå, trodde dock att det skulle vara varmare.

Gick Oxford Street och in på ännu ett Primark, sen tog vi en fika innan vi åkte mot flygplatsen.

Det va lugnt och skönt på flygplatsen, hittade lite till att shoppa och så åt vi middag innan vi gick på flyget hemåt igen.

(null)

Ganska tomt på planet så jag kunde ligga över tre säten.

Va hemma 1:30, bra sliten dagen efter... jobbade på och sen blev det en tidig kväll hemma.

Så fin burk jag köpte med 💕

(null)

Köpte rosa blus, beige trenchcoat och en vit topp. Den andra rosa längst fram köpte jag här hemma på HM. Så härligt med vårfärger!!

Har inte gjort så mycket mer i veckan, va och handlade mat en kväll, tiden bara går. I fredags hämtade mamma alla killarna så vi hämtade dem där. Åkte hem och åt middag och så körde jag Melvin och Oliver till Tobias där de va hela helgen.

Jag va ute och gick i lördags, ganska kallt och blåsigt. Vi har mest slappat och kollat på tv.

Igår vaknade jag upp med feber och halsont så jag bara låg hela dagen. Missade det fina vädret ute.

Myste med Jesper efter att han sovit när Chadli va iväg och hämtade killarna. Åt och sov igen. Har så ont i kroppen för att jag har legat så mycket.

Melvin kände sig också hängig igår så han är också hemma idag. Hade 39,4 inatt så det blir inte mycket mer gjort här hemma än att sova, läsa och se på tv.

Hoppas jag blir frisk snart, åker ju till Romme på torsdag!!

Veckouppdatering

Vi hade en lugnare och väldigt skön lördag och söndag förra veckan. Jag va ute och tog en promenad när Jesper vaknade och han och Chadli gick ut i lekparken under tiden.

(null)
Röda kinder efter utelek.

Sen mys med mami i soffan ❤️

I söndags tog jag också en promenad och hämtade upp killarna i Skarpnäck på kvällen.

(null)
En cooling som åt pannkakor.

Tyvärr kom de upp på natten då han kräktes igen... så han va hemma måndag och tisdag. Chadli jobbade hemma måndag och jag på tisdag. Jag va med Oliver på fotbollsträning i måndags, han va riktigt grym! Kul att titta på!

I onsdags blev det middag på Subways.
(null)

Vet inte om det va att Melvin åt för mycket eller andra baciller för i onsdags natt var det hans tur att kräkas... Så det blev till att jobba hemma med honom tor-fre.

En sjukling!

Han va riktigt sänkt i torsdags, ville knappt äta eller dricka något. De kom och hämtade våra soffor så nu är vi sofflösa igen ett par veckor.

I fredags var han mycket piggare, nästan uttråkad över att va hemma. Jag va på Royal Design och hämtade en spegel vi beställt på House doctor, ska bara få upp den på väggen sen också! På kvällen var det uppträdande hemma och sen Talang final.

Fredagsfeeling 🕺🏻

Idag har jag varit ute på promenad i det underbara vädret. Lagade lunch, va i Stinsen en sväng. Hittade skor till Melvin, skjutsade Oliver till kalas sen hem. Mamma och Håkan kom på kvällen och åt middag med oss, som de själva iofs hade med ☺️

Jesper imorse, lekte med vatten i ca en timme!

Middagsmys

Vi fick se Melvin uppträda och vi hade dansstopp! Trevlig kväll!! Nu har barnen lagt sig så ska mysa med min man ❤️

Imorn ska vi träffa Fanny & Ludvig på eftermiddagen. Ska ut på promenad och sen lägga mig tidigt, på måndag väntar en heldag i London! Tidig morgon och sen kväll, men det ska bli så trevligt. Åker med några kollegor!!

(null)
Fick tulpaner och chokladägg av mamma & Håkan.

Lite tomt utan soffor...

GOD KVÄLL 💕

Lördag

I måndags var jag på kursen efter jobbet, bra diskussioner och lite wake up calls! Det blev missförstånd om Oliver och vem som skulle hämta så han missade tyvärr sin träning i måndags.

Det var en tidig morgon i tisdags, taxin hämtade 5:30. Det gick bra att flyga och jag hade en bra dag i Köpenhamn och hann med en sväng på Ströget!

(null)
Vårt fina SEB kontor i Köpenhamn.

Vårkänslor!!

Flög hem 18:10 och va hemma till 20:00, lång dag!
Solnedgång vid Kastrup.

I onsdags va jag iväg och handlade efter middagen, var på lite olika ställen och köpte sånt som var till bra pris. Hittade även en overall till Jesper som han kan ha nu i vår. Mössor på rea, bra att bunkra upp. Byxor till Oliver då alla hans får hål på knäna. Även billig frukt och annat!!

Killarna gillade mössorna och skulle sova med dem!

Jobbade inte sent i torsdags, har ändrat så jag istället jobbar en halvtimme längre varje dag! Det har tyvärr inte blivit nån träning på jobbet denna veckan... ska ut och promenera nu i helgen istället.

Igår hade vi bara en lugn kväll hemma efter middagen, Talang på TVn.

Jesper var på kramhumör.

Inatt har han varit dålig och kräkts 😕 Så det blir till att bara stanna hemma i helgen. Melvin och Oliver har precis blivit hämtade av Tobias och ska sova där inatt!

Just nu sover både Chadli och Jesper och jag ska äta lite lunch framför någon film! Softa!! Så skönt, det va länge sen! Såg att det var precis ett år sen som vi åkte till fjällen, längtar nu. Vi åker på Skärtorsdagen över helgen!!