Fortsatt regn = jobb

Jag fortsatte jobba denna veckan, det ska regna typ hela veckan så ingen idé att vara ledig.

I tisdags va jag och fixade naglarna och i onsdags efter jobbet mötte jag upp Anneli i MOS, vi har inte setts på år! Så kul att ses och prata ikapp!!

(null)
Det blev en god sallad och en flaska bubbel.

I torsdags jobbade jag hemma, det va fint väder så efter jobbet gjorde jag fotbad ute i solen.

(null)

Vi jobbade hemma även på fredagen, inte lika roligt väder på dagen men det klarnade upp på kvällen så då tog jag och Chadli en promenad.

(null)

(null)
Fint i solnedgången!

(null)

(null)
Puss, vilken sommar vi har haft ❤️

I lördags åkte vi och badade efter frukost. Melvin sov och Oliver va iväg med en kompis hela dagen och sov borta på kvällen.

(null)

(null)
Vi kom tidigt och hade hela stället för oss själva!

(null)

(null)
Njöt i solen och läste bok, så bra och intressant.

När det började fyllas på med folk pkte vi hem. Åt lunch och sen hängde jag på altanen och läste. Körde Chadli och kompisar till Vällingby, åkte och handlade lite och va den hemma en stund till innan vi åkte in till Söder och gick på Stockholm street food festivalen. God mat men för mycket folk och skräp överallt.

(null)

(null)

(null)

(null)
Maten va god, vi åkte upp och åkte mot Hornsbergsstrand där jag tog ett kvällsdopp.

(null)

(null)
Vilken kväll!

(null)

(null)
Skönt i vattnet!

(null)

(null)

(null)
Magiskt ✨

Vi åkte hem och jag kikade på Outlander och gick och la mig. Vaknade upp till sol så vi åt frukost ute.

(null)

Sen bakade jag och förberedde för familjemiddag hos oss, vid 16 kom familjen.

(null)

(null)
Chadli grillade, mums.

Det va ganska mycket regn på dagen men klarnade upp, vi chansade på att sitta ute och hann nästan innan regnet.

(null)

(null)

(null)

(null)
Som tur var satt vi under tak.

Vi tog fikat inne ☺️
(null)

(null)

Idag har vi jobbar, har bokat träning på lunchen nu 💪🏻 Åt middag, tog en promenad med Lotta och va sen i skogen med Jesper och plockade blåbär. De va väldigt små, får vänta nån vecka och plocka mer!

(null)
Jesper började fritids idag, de andra två är lediga till 21/8. Melvin har varit på Grönan med en kompis idag!

Jag är fortfarande osäker på när jag tar min sista vecka, får se an lite.
0 kommentarer