Det blev vinter igen

Har haft en hektisk jobbvecka så har varit rätt trött på kvällarna i veckan. Det kändes skönt att kunna jobba hemifrån både torsdag & fredag. 

Oliver va på bowlingkalas på måndagen, Jesper åkte skridskor med skolan på tisdagen. Jag va och fixade pass med Melvin på torsdagen. 

Jag va på ansiktsbehandling på torsdagen, så skönt att unna sig. På fredagen på lunchen mötte jag upp Lena på lunchen och vi badade. 

(null)

(null)
Kallt men så skönt efter, vi båda va i mer än en minut.

(null)

Hade utvecklingssamtal med Jesper.
(null)
Det går bra och han trivs i skolan, det känns bra.

Tobias kom och hämtade Melvin och Oliver, de ska va där på sportlovet.

Jag va på tjejmiddag hos Therese med Elin, så gott och trevligt! Precis vad jag behövde efter den här veckan.

(null)

(null)

(null)

(null)

Tog en taxi hem vid 00-tiden.

Igår åkte jag med Chadli när han lämnade Jesper hos farmor, men gick från Östermalm till Södermalm där jag mötte upp Kai. Vi kikade i några affärer, åt lunch, gick på Stadsmuseet och så bjöd jag henne på en sen födelsedagsfika på Gunnarssons.

(null)

(null)

Mysig dag tillsammans! Åkte hem och slappade i soffan, vi lagade en sen middag och såg Mello.

Idag har vi bara varit hemma, tog en promenad, har ätit lunch och nu ska jag baka lite bullar. Vi har också äntligen bokat flyg till Berlin!! Yeey, vi åker i slutet av april. Det lutar också åt att jag kommer åka till Skottland med tjejerna i september. Så kul! Äntligen lite planerat framöver. Ska också träffa Therese på en hotellnatt i Stockholm, har lite planer på Tällberg en helg med Elin och Therese och lite vandring med Kai. Det känns bra ☺️ Behövet lite att se fram emot!
0 kommentarer