God Jul ⛄️🎄

Har mest jobbat på kontoret i veckan, va bara hemma i fredags. Hann med en lunchträning med Chadli i gymet och en jullunch på Mr French.

(null)

(null)
Supermysigt och juligt!

(null)


(null)

(null)

(null)
Gottebord deluxe.

Melvin fick öppna julklappar hemma innan han åkte till Gävle och firade.

(null)

(null)
Hittat alla klappar under granen 🎁

(null)

(null)
God Jul mammas älskling 🎄❤️

Jag och Lotta gick till Komethallen. På torsdag kväll och fixade en veckas gratis träning till mig och Chadli och på fredag passade vi på att provträna.

(null)

(null)

Sen bastade jag på kvällen hemma hos mamma, skönt!!

(null)

(null)
Så mysigt och fint nu.

På lördagen va jag iväg en sväng och köpte det sista, bakade knäck och saffranscookies. Chadli hämtade Monica, vi va iväg en sväng på gymet och åt sen middag och hade uppesittarkväll.

(null)
Tog en promenad dit i slasket.

Massor med snö kom på lördag så vi fick en fantastisk fin och vit jul igår och solen sken, så vackert ute!

(null)

(null)
Julklappsöppning på morgonen efter frukost.

(null)

(null)

(null)

När vi öppnat allt åkte jag och Chadli till graven och tände ljus ❤️

(null)
Krispig dag 🤍

(null)

(null)
Vid kyrkan, så fint.

Vi åkte hemåt, jag ville va kvar ute så efter en kopp glögg tog jag en promenad och gjorde mig sen iordning och åkte till mamma.

(null)

(null)
Fint dukat.

(null)

(null)

(null)
Först lite glögg och fika.

(null)

Vi tittade på Kalle och började förbereda maten.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Dags för middag!

(null)

(null)

Mätta och belåtna öppnade vi sen julklappar!

(null)

(null)
Oliver och Jesper fick dela ut 🎁

(null)

Vi hade en annan julklappslek där vi skulle få upp ett paket med grytvantar och så spelade vi spel. En mysig julafton tillsammans med familjen.

Idag ska vi till Aziz med familj på middag men innan det hoppas jag vi kanske hinner ut en stund,  kanske träna och så förbi och byta julklappar. 

God fortsättning 🎄⭐️⛄️❤️ 

0 kommentarer