Mini vacay

Började veckan med att jobba hemma och på tisdagen hade jag heldagskurs i stan. Mötte upp Mimmi på en fika efter och hade tur som kom hem bra med tåget med tanke på strejken. Va ute på ett kortare löppass på kvällen.

(null)


Jobbade på kontoret onsdag - fredag och drog med kollegorna ut på en skön promenad runt sjöarna. Vi hade tacofredag och kollade på tv. Igår va jag iväg och kollade på Olivers fotbollsmatch på morgonen, skönt i solen.

Lämnade av honom hemma och drog sen iväg till frissan. Ville se ut såhär och såg fram emot egentid och bli fin i håret.

(null)

Tyvärr blev det inte så bra, blev sittandes där i 3,5 timme men måste tillbaka och justera.

(null)
Blev ingen balayage.

Lite ledsen då jag också reagerade på hårfärgen i botten och sen att det inte blev det resultat jag önskade. Jag måste ha ett speciellt hår som sällan blir bra?!

Kenneth och Lotta va över på kvällen på grillmiddag, premiär!

(null)
Så skönt med ett glas bubbel i solen.

(null)
Första middagen ute!

De va kvar en stund och jag bjöd på kladdkaka med glass till efterrätt.

Idag hade både Jesper och Oliver match, jag va iväg och fick naglarna fixade. Har varit väldigt trött idag, sov dåligt inatt. Har också fått svar på mitt blodprov att jag har lågt Ferritin värde och ska förmodligen på intravenöst järn. Jag har känt mig trött länge och har haft huvudvärk, det skulle va skönt att känna mig pigg så hoppas på det resultatet!!

Vädret va fint idag på fm så hann sitta ute i solen en stund.
(null)


Elin har varit här och hämtat Roffe, han ska va där när vi åker till Berlin imorgon. Hoppas nu att vi kommer iväg, det är strejk på flygplatserna runt om i Tyskland tyvärr.

Men så är tanken, vi ska packa och lägga oss tidigt ikväll, planet lyfter 6:20 imorgon bitti!

0 kommentarer