Höst och vintertid

Nu har vi dragit tillbaka klockan och det är mörkt ute och klockan slår snart 17. För mig som redan är så trött är detta jobbigt då mörkret gör mig ännu tröttare.

I tisdags efter jobbet åkte vi och hämtade nytt bord och stolar samt ny fåtölj, dags att byta ut det gamla.

(null)

(null)
Det blev fint och lite ljusare.

(null)
Och denna, ska köpa fotpallen till sen också.

(null)
Löpning på kvällen och sen packade jag och la mig i tid.

I onsdags åkte jag tidigt till Oslo, taxin hämtade 5:45. Det var otroligt dimmigt där så kändes lite läskigt vid landningen.

(null)
Jag och Katarina är glada att vara nere på land! Här på flygtåget.

Vi jobbade på kontoret hela dagen, checkade in snabbt och var sen ute med ledningsgruppen och åt middag. Fint ställe och god mat!!

(null)

(null)

Låg och snackade ett tag på rummet och sen la jag mig. Vi jobbade på kontoret fram till 14:30 då vi tog oss ut mot flygplatsen. Hann med en liten sväng ner till Aker brygge.

(null)
Mina två chefskollegor.

(null)

(null)

(null)

Jobbade på kontoret på fredagen och hade en lugn kväll hemma.

Jesper va hos en klasskompis på Halloween middag.

(null)


Igår va jag ute och sprang, har inte helt blivit varannan dag denna veckan så tänkte springa lite längre igår. Tänkte 5km, men så tänkte jag 6km så behöver jag inte springa idag. Men jag kände mig i så bra form att jag tänkte 1 mil då det va så länge sen och det gick ju bra! Imponerad av mig själv!

(null)

Jesper va på kalas på Jumpyard, Oliver drog till Jason och sov där.

Lagade god mat på kvällen, drack vin och lyssnade på gamla låtar. Mysigt!

Idag va jag på synundersökning i MOS, Chadli körde Jesper till farmor och killarna tog tåget till Gävle. Sen åkte vi och plockade upp Jojjo och så åkte vi till Costco i Arninge. Ett annorlunda koncept där man blir medlem o betalar 500kr för ett år för att få handla där.

(null)
Vi sugande upp på medlemskap.

Men väl inne så var det sådär, för stora förpackningar och ganska dyrt så jag bad att få ångra medlemskapet. Det kunde man göra. Köpte bara lite småsaker och det kan man hitta någon annanstans!

Nu blir det en lugn kväll hemma och sen väntar jobb nästa vecka!
0 kommentarer