Midsommar och värmebölja

På midsommarafton vaknade vi upp till strålande sol. Jag plockade jordgubbar till frukost, så mysigt.

(null)

Cyklade till Riddersvik och premiärbadade, det va 21 grader i vattnet!

(null)
Underbart ☀️

Cyklade hem och fixade och packade ordning för firande hemma hos Jojjo.

Jag hade med Pinocchiotårta till alla så vi började med att fika.

(null)

(null)

Barnen och jag badade också.

(null)

(null)

Vi satt i solen och snackade en stund.

(null)

(null)

(null)

Sen delade vi in oss i lag och körde en 5-kamp. Superkul ☺️

(null)

(null)
Detta va en gren.

(null)
Vi hade kicka boll, spinn ladder, kasta boll i hink och springa med en potatis på sked i mun.

(null)
Här har vi det vinnande laget.

Sen grillades det och vi åt middag.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Hela gänget och Robban som fotar.

(null)

(null)
Lilla Jesper blev förtjust i Lisa 💕

Vi hade en riktigt härlig dag!

På lördagen var det varmt! Åt ute i skuggan, egna jordgubbar.

(null)

(null)

Sen åkte vi iväg en sväng och skulle prova SUPen vid Riddersvik.

(null)

(null)
Det va lite svårt där så det va bara jag som testade.

(null)

(null)
Killarna åkte och jag stannade kvar och badade en stund.

Sen hem och förbereda för midsommarfirande med familjen.

(null)

(null)
Julia på besök, som hon hade längtat 💗

Vi hade också väldigt trevligt, drack bubbel, lyssnade på musik, sjöng och pratade.

(null)

(null)

Julia åkte hem och Melinda kom efter jobbet och vi grillade och åt middag. Ännu en superdag. Men sååå varmt!!

I söndags morse låg vi ute och åt frukost på altanen och lyssnade på sommarprat, väldigt mysigt. Vi tvättade och fixade hemma och efter lunch åkte jag iväg och badade en stund vid Riddersvik. Va iväg och handlade och åt sen middag och tittade på tv.

I måndags jobbade jag hemifrån. Jesper lekte med en kompis efter fritids och jag och Chadli åkte till Lövstabadet och tog ett dopp och en glass.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Mys ❤️

Va med mamma en sväng vid graven och mötte sen upp Jojjo på en kvällspromenad.

Har pratat med killarna, saknar dem massor men de har det bra i Gävle. Melvin kommer nog hem i helgen och Oliver nästa. Längtar ❤️


0 kommentarer