Träningsresa i Grekland 🇬🇷

Dag 1
Vaknade tidigt tidigt och taxin hämtade mig 4:40. Tur att jag åkte inrid för det tog lång tid att lämna in bagaget. Jag hann köpa mig en kaffe och croissant och så såg jag Joanna och några tjejer vid gaten så jag mötte upp där.

Väl framme på hotellet checkade vi in, jag packade upp och gick ner till poolen. Som tur var hade jag ingen rumskompis, väldigt skönt har det varit att få bo en vecka själv!

Vi hade ett välkomstmötet där vi gick igenom lite.

(null)
Louise och Joanna som håller i resan.

På kvällen åt vi en gemensam middag nere i byn. Så mysig hamn!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dag 2
Började med morgon yoga.
(null)

(null)
Men först en kopp kaffe och denna utsikt!

(null)

Sen hade vi ett pass med Joanna.

(null)

(null)
Lagom svettigt! Det spöregnade och åskade under tiden vi tränade men sen sprack det upp och blev fint väder för sol och bad.

(null)
Körde padel och sen löp, tuff start!!

(null)

(null)
Vi joggade ner i byn och avslutade med en glass.

Sen käkade jag på kvällen med Johanna, Cissi och Karin.

(null)

(null)

Dag 3
På onsdagen åkte vi iväg på vandring. Det hade tyvärr blivit fel info så det blev mpnga timmar i bussen och lite vandring… kändes lite trist men så kan det bli ibland!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi gick ner för berget i ca 45 min och sen samma väg uppför. Väl nere kunde vi bada i det fantastika vattnet men det va bara 8 grader!

(null)

(null)
Vi avslutade med lunch innan vi åkte tillbaka.

Mötte upp Cissi och Karin på en drink i baren när vi va tillbaka.

Sen åt vi middag på hotellet, man kunde byta sin lunch mot middag.

Dag 4
Hade träning på morgonen med Joanna.

(null)

(null)

(null)

(null)

Man körde i lag, superkul!

Sen blev det sol och bad på dagen.
(null)

(null)

Spelade padel och hade sen gemensam middag nere på byn, jag gick ner en stund innan och strosade runt.

(null)

(null)

(null)

(null)
Lååångt middagsbord!

Jag, Johanna, Karin och Cissi gick sen upp till min balkong och delade på en flaska vin. Riktigt trevligt!!

Dag 5
Åt frukost och låg en stund nere vid havet innan vi hade ett spinningpass.
(null)

(null)

(null)
Svettigt pass!

Låg vid havet och hade sen ett till träningspass. Direkt efter det tog vid en drink i baren.

(null)

(null)

Några av tjejerna hade en fördrink på sitt rum och efter det gick vi ner och käkade middag.

Dag 6
Körde Tabata på morgonen, varmt! Efter det drog vi ett padelpass, superkul att spela!

(null)

Sen blev det slapp med sol o bad och läsning, lyssna på podd. Vid 17 hämtade bussen upp oss och vi hade en kväll med shopping och middag i Parga.

(null)

(null)

(null)
Tände ett ljus för Sabina i en liten kyrka ❤️

(null)

(null)

Hittade en fin klänning där!
(null)

Dag 7
Gruppen hade en utflykt med båt till Paxos men vi hoppade över den och stannade kvar på hotellet. Det blev morgon yoga, SUP och kajak. Så härliga dagar!!!

(null)

(null)
God morgon!

(null)

(null)
Vårt hotell, man kan bada eller simma över till en strand där man kan låna SUP och kajak mm.

(null)

(null)
Paddlade in en grottor.

(null)

(null)

(null)

(null)

Låg och läste en stund och gick sen upp och duschade och började packa. Gick ner på stan och kikade runt i lite affärer och mötte upp ett gäng tjejer på middag.

(null)
Sista kvällen.

Idag har jag packat klart, ätit frukost och hann spela en timme padel.
(null)

Sista morgonen med denna fina utsikt och soluppgång.
(null)

Men jag känner mig så redo att åka hem. Saknar familjen massor ❤️

Nu ska jag lämna rummet och hänga vid poolen ett tag. Vi åker från hotellet vid 18:10 och lyfter 22:00 grekisk tid. Landar 00:25 på min födelsedag 🎉🎉

Har iallafall haft en riktigt bra vecka och träningsvecka!!
0 kommentarer