En vecka kvar!

Nu jobbar jag min sista vecka inne vid Kungsträdgården och på måndag är jag tillbaka i Arenastaden igen, det känns bra, som hemma!
 
Bättre träningsmöjligheter, lättare att ta sig och det ska bli så roligt att få prova på chefsjobbet.
 
I måndags förra veckan jobbade jag inne på kontoret, hemmajobb på tisdagen och på lunchen var jag iväg på mitt första PT-pass. Så roligt att få träna med någon som är 100% fokuserad på mig! 
 
Efter jobbet var vi iväg och klippte Oliver och Melvin, glömde knäppa bild på Melvin.
 
Fina killen.
 
På onsdagen jobbade jag på kontoret igen, hade naprapatbesök - skönt! Efter jobbet mötte jag upp Rebecca som jag träffade i Grekland och Mimmi & Emilia. Vi spelade padel i MOS och efter käkade jag middag med Mimmi och Emilia, vi åt persisk mat - gott!
Gänget! Det gick sådär för mig... men bara att träna vidare.
 
På torsdgen var jag inne på kontoret igen, vi hade kunder på besök och fick sitta i fina salen på Kungsträdgården. Det var så fint där och vilken god mat, riktigt lyxigt!
 
Bara se taket!
 
Efter jobbet åkte jag till Arenastaden där SEB Kort hade invigning av sina nya lokaler med behovsanpassade platser. Kul att träffa alla gamla kollegorna igen och kul med lite party!
 
Vi fick bubbel först och sen pizza och vin till middag. Chadli körde så det blev inte så sent, vi var hemma runt 21-tiden. Monica var snäll och passade barnen hemma under tiden.
 
I fredags jobbade jag hemma, hann med en lunch jogg!
3,3 km började jag med. 
 
Sen skulle hela familjen gå på bio och äta middag ute, men Jesper var fortfarande snorig och hostig - han har varit hemma nästan hela veckan så han fick stanna hemma.
 
Jag Melvin och Oliver åkte till Vällingby och såg Babybossen 2 och åt sushi efteråt, mysigt!
 
 
Vi kikade på Idol på kvällen, la oss ganska tidigt då Oliver skulle upp tidigt på lördag och spela fotobll och jag skulle hjälpa till i grillen.
 
Kylig lördag morgon, han spelade tre matcher och vann alla.
 
Jag var rätt klädd, frös inget alls.
 
Underställ, vandringskängor med dubbla strumpor, fleece och täckjacka haha... Sen stod jag i lä i solen vid grillen och sålde så många hamburgare haha.
 
Va rätt mosig på kvällen efter 6 timmar ute i friska luften. Jag och Chadli var iväg och tittade och bestämde oss för en ny bil som vi ska privatleasa, det blir en ny Citroen som vi får i slutet av december. Vi bakade en kaka och firade Monica lite i efterskott.
 
 
Lugn kväll, trött och la mig rätt tidigt.
 
 I söndags va jag och mamma iväg på dagen, det är lite trassel i familjen, jättejobbigt men jag hoppas att det bara kan bli bättre från nu. Jag va ute och sprang av mig lite ilska samt PMS irritation. Det gick lätt att springa, sprang 6,4km intervall.
 
 
Jobbade hemma måndag, både Jesper och Melvin va hemma från skolan. Jag va och tränade med PT igen och åt en god pokebowl till lunch, det måste jag göra igen. Gott, nyttigt och fräscht!
 
 
Idag är jag inne på kontoret och jobbar, jag ska möta upp mina nya kollegor på middag. Imorgon ska vi ha lite avtackning och jag ska bjuda på fika på jobbet, sen ska jag vara med på möte med nya avdelningen. På kvällen dags för frissan!
 
Det är mycket mer bokat nu, det känns att livet börjar återgå till det lite mer normala! Skönt!
 
0 kommentarer