1:a Advent ⭐️

Jag missade min PT-timme, mötet drog ut på tiden. Skulle hinna massor med annat men nej. Jaja det lugnar sig säkert snart.

I torsdags efter jobbet va vi iväg och spelade bowling och gissa vem som fick högst poäng av alla? Jag 🙌🏻

(null)

(null)

Det va en trevlig kväll, tog en taxi och va hemma strax efter 21.

Trodde jag skulle ha en lugnare dag på jobbet i fredags men tji fick jag, hade bokat träning 11:15 som jag missade. Tänkte jag kanske skulle klämma in ett vid 15 istället men nej. Skulle gå tidigare men va kvar till efter 17, åkte med Chadli hem då han hade varit och lämnat Jesper hos farmor.

Va rätt slut hemma på kvällen, blev middag och lite fredagsmys och kikade på tv.

(null)

(null)
Vi lär fortfarande känna Roffe, nu har han varit hos oss en vecka men är lite rädd fortfarande.

I lördags åt jag frukost, åkte förbi Lindex och köpte en blus som jag ville ha, handlade lite på Ica till killarna som skulle va själva hemma på dagen. Duschade och åkte in med Chadli och Jonas, de skulle ha killträff och jag gick till restaurangen och mötte upp tjejerna.

(null)

(null)
Fint där!

(null)
God lunch innan show!

(null)

(null)
Promenerade förbi NKs julskyltning på vägen.

(null)

(null)
Showen va jättebra, såg den innan pandemin men de hade gjort om lite så det va kul att se den igen.

Efter det promenerade jag, Jojjo och Sussie till bilen som stod parkerad hos Monica. Sa hej till både Chadli och Jesper och så åkte vi hemåt. 

Jag och killarna va och köpte lite plockmat till kvällen och så såg vi en julfilm. Jag somnade men vaknade till senare och låg och kikade på serie. 

Igår var det första advent, dags att tända första ljuset.

(null)

Åt frukost och sen hämtade jag mamma och vi åkte och hälsade på Julia, skönt att se att hon mådde bättre. Sen hem och bakade innan Kenneth, Lotta och barnen kom på adventsfika. Mysigt och gott.

(null)

(null)

(null)
Glad första advent 🎄⭐️❄️

Efter det spelade vi lite pingis hemma hela familjen!

(null)

Bytte rent i buren och sen tog jag och Melvin en sen promenad, men så skönt att komma ut och få luft även om det är kyligt ute nu.

Nu väntar en vecka med mycket jobb som avslutas med julshow i Globen på fredag!


0 kommentarer