Morsdag

Det blev rosa naglar och jag passade även på att ta pedikyr och valde rött på tånaglarna.

I måndags firade vi Tuva som fyllde 4 år. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Massor med god fika blev vi bjudna på!

Denna veckan har jag jobbat på kontoret må-tors. Passade på att jogga runt sjöarna på lunchen i tisdags. I onsdags var det fint väder och vi satt på taket och njöt av solen. Nu kommer sommaren och värmen.

I torsdags lunchade jag och Chadli, vi åt libanesiskt i MOS, gott och mysigt att få lite egen tid.

(null)
Unnade mig sen en sån här goding till fikat.

Usch känner att kilona smyger sig på, skärpning!

Jobbade hemifrån i fredags. Hade huvudvärk och tog en promenad med Marie på lunchen och åt på Viksjö golfklubb. Men när jag kom tillbaka sen så hade jag superont i huvudet och loggade ut och gick och la mig och vilade i en timme.

Hade huvudvärk resten av kvällen... försökte ta vätskeersättning och vila. Det blev en lugn kväll. Vi satt ute en stund på kvällen i det härliga vädret.

(null)

Min syrenbuske blommar inte i år, den som va så fin förra året. Planterade om den på baksidan. Även hallonbusken har dött och alla rosa blommor som jag planterade har tappat blommorna. Usch så trist. 

(null)
Hoppas att dessa klarar sig, jag planterade ner dem i krukorna och satte dit en liten spalje.

I lördags åt jag frukost och gick sen till träningen.

(null)
45-min bootycamp ✔️

Sen bytte jag om och åkte till Ängbybadet och Maries möhippa!! Vilken kanondag vi hade och vi fick också fint väder!

(null)
Bröllopet blev inställt men de gifter sig ändå!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Så fint där!

(null)
Snart Fru Larsson ❤️

Chadli kom och hämtade mig vid 19-tiden. Åkte hem och åt middag och hade en till lugn kväll. Vin och en heldag i solen är ingen höjdare för huvudet det heller. Men vi hade så trevligt och mysigt 🌸

(null)

Imorse vaknade jag upp och fick fina blommor och så hade jag fått ett löparbälte.

(null)
Tack 💕

Lotta kom hit och vi joggade 5km.

(null)
Nya träningstoppen på!

(null)
Varmt ute idag!

Sen har vi hängt på baksidan i bikini. Så varm och skön dag. Följde med Oliver till matchen men stannade inte och tittade, svårt när Jesper är med men mamma och Håkan va där och tittade. Oliver hade gjort ett par snygga mål!

(null)
Jag och Jesper spelade lite.

(null)
Oliver kom hem efter match och fick pannkakslunch.

Vid 16-tiden åkte vi till mamma och Håkan på middag.

(null)
En skål för oss mammor.

(null)
Grattis mamma på morsdag!

(null)
Hade med pioner och ett par örhängen från mig och Rosa.

(null)
Och grattis till mig som är mamma till dessa tre fina killar ❤️

(null)

(null)
Tack för en god middag!!

Kom hem och hann va ute en stund, satte upp en ny spalje. Läste läxan och vattnade gräset.

Nu har killarna lagt sig och vi ska se Vikings.

Imorn är jag ledig med Jesper då förskolan är stängd. Vi ska åka till Skansen med Lotta och Tuva. Vi ska få fint väder ☀️

0 kommentarer