Sista veckan

I söndags var det hot hot hot ute! Va hemma på fm, tog en promenad men alldeles för varmt. Åt lunch och sen skjutsade Chadli mig och Jesper till Lövstabadet medan han åkte och hämtade killarna. Mötte Kenneth, Lotta och Tuva där.

(null)

Va ute på baksidan och killarna sprang i vattenspridaren. Va ute hela kvällen, så skönt när solen gått ner. Drack lite vin och myste.

(null)

(null)
Sen kom myggen så då gick vi in.

I måndags cyklade jag först iväg till Jakan och fick fina naglar, sen åkte vi hela familjen till MOS och jag klippte mig och vi åt lunch där.

Lämnade stora killarna hemma en stund och åkte till Marie, Henrik och tjejerna som fyllde 3 år.

(null)

(null)

(null)

Fikade och drack lite bubbel.

(null)
Grattis Nelia 🎁

Chadli hämtade killarna och så grillade Henrik goda hamburgare till oss!

(null)

(null)

(null)

(null)
Mysigt att hinna ses.

(null)
Mums så gott det blev 👍🏻

(null)
Åkte hem strax efter 20, barn att natta.

I tisdags hade jag en läkartid i stan för nacken och Jesper ville följa med in, så vi åkte tåg och tunnelbana till Östermalmstorg.

(null)
Nån tyckte det va kul.

Monica mötte upp och passade honom under tiden, sen bjöd hon på lunch i Sturegallerian. Vädret blev lite bättre så vi gick till Humlegårdens parklek. Riktigt bra och kul för Jesper.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det fanns massor att göra.

Chadli kom och lämnade bilen i stan och träffade sina kompisar och vi åkte hemåt. 

Det sprack upp och blev fint och varmt så satt ute en stund. Åt middag, nattade barn och kollade serie. Chadli va hemma runt 22:30 tiden.

Idag hade jag tid hos naprapaten, skönt för sov dåligt inatt och va stel i nacken.

(null)
En viss liten herre kom och snodde den mesta av min plats! Bar över honom till sig vid 6:40 och sov vidare till 8:40!

Efter besöket så tog jag en promenad runt sjöarna och körde mitt 7-min pass. Åt sen sushi i MOS och kikade runt lite. Köpte en kopp kaffe och åkte hem. Hittade söta snoddar för 10kr/st!

(null)

Annars har vi varit hemma och fixat lite, va på tippen o handlade.

(null)
Myser med pappa i soffan ❤️

Imorn ska det bli lite finare väder, vore ett trevligt avslut på denna semester!! ☀️

0 kommentarer