Snöfritt Köpenhamn

Det va skönt att få jobba hemifrån torsdag & fredag då jag hade mer ont än väntat i magen.

I lördags fick Chadli åka på fotboll med Oliver, jag och Lotta va en snabbis och vägde oss på VV. Jag har nu gått ner 12,2 kg. Långsamt men ändå neråt 😊

Jag stannade hemma med killarna och Chadli och Jesper åkte och hälsade på Monica. Skönt att ta det lugnt.

(null)
Melvin gjorde omelett till frukost i lördags.

(null)
Pyjamas hela dagen! Dags för lunch som han också fick göra, amerikanska pannkakor.

(null)
Själv låg jag i soffan med en kopp kaffe och kollade på TV!

(null)
Vädret var fantastiskt på förmiddagen!

Vid 14 kom Marie och Henrik med tjejerna. Vi va ute en lång stund och åkte pulka. Skönt med frisk luft!! Sen gick vi in, mötte upp Chadli och Jesper som kommit hem, fikade och barnen lekte.

(null)

Jag hade bakat en nyttig kladdkaka som serverades med kvarg, men nej den va inte alls god... bättre baka en riktig och äta mindre.

I söndags åt vi frukost och såg sista avsnittet av Stjärnorna på slottet. Sen kom Jojjo och hämtade mig och vi va iväg och fixade brynen, jag fick påfyllning. Men satan va ont det gjorde!!! Klarade knappt av det! 

(null)
Såhär såg det ut efter.

(null)
Spider-Man och Iron-Man aka Oliver och Jesper busar hemma.

Annars va söndagen rätt lugn. Packade inför en trip till Köpenhamn.

Mötte upp Elin på Arlanda och vi åt frukost innan planet lyfte. Det va dessutom försenat pga mycket snö.

(null)

(null)
Joe & the juice frukost!

Resan dit gick bra och vi jobbade på, checkade in på hotellet och gav oss ut på stan. Vi hamnade mitt i folkmyllret när de firade att de vunnit handbolls VM! Haha vilken tajming!

(null)

(null)
Ingen snö i Köpenhamn!

Vi hittade en mysig restaurang med så otroligt god mat!! 

(null)
Elin utanför.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Wow så gott!!!

Vi tog en promenad ner mot Nyhavn men det regnade så vi gick tillbaka till hotellet.

FaceTimade med familjen ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Kul när man kan se varann 😊

Kollade ett avsnitt Outlander och la mig sen, eller ja efter att jag bytt hotellrum. Det va så mycket oljud utifrån - traktorer och tåg. Så fick ett rum med fönster åt andra hållet.

Jobbade på kontoret och för hem vid 17-tiden. Va hemma vid 19, fullt med snö här hemma!! La mig tidigt, va trött.

Idag har jag varit med Melvin på utvecklings samtal som han själv höll i! Stolt mamma!! Sen har jag jobbat! Va och fixade naglar och handlade på Ica.

Jesper har varit hemma med farmor som är här, han tycker det är kul och idag hade de picknick här hemma.
(null)

Tror han får va hemma hela veckan! 

Nej klockan är 22:45 och mina ögon går i kors, måste sova! Narti natti 💕

0 kommentarer