Sköna höst

I fredags åkte Melvin med mamma och Håkan till Trosa där de sov tills på lördagen. De badade bubbelpool ute på kvällen och va iväg ut i skogen på lördagen och plockade svamp och lingon tror jag. Mysigt för honom.

Vi andra hade fredagsmys med popcorn här hemma. I lördags va jag iväg till Viktväktarna på morgonen och jag har nu gått ner 10,1 kg! Fick ett diplom 😊 Känns riktigt bra och jag känner stor skillnad!

(null)
Med mitt diplom.

(null)
Känns bättre, ska jag bli guldmedlem är det 6 kg kvar!!

(null)
Köpte shortsen från Järfälla festival där jag var med Jesper och Oliver i lördags. Chadli va iväg på mässan hela dan o kvällen. Det va kul, ponnyridning, djur, hoppborgar mm. Det enda riktigt trista va att jag tappade bort mina solglasögon 😫

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Stod i lång kö till ponnyridning, första gången för Jesper.

(null)

(null)

(null)

Oliver ville äta Langos där, jag och Jesper tog en korv på Ikea dit vi åkte sen. Jag köpte en ny matta att ha under köksbordet.

(null)

Flyttade den gamla mattan till soffan istället.
(null)

(null)
Blev bättre och lite mer enhetligt så.

I söndags va jag iväg och stod på Solvallas bakluckeloppis. Blev av med en hel del!
(null)
Mycket skor & väskor från Monica!

Det va fint väder och solen sken men jag fick en plats i skuggan så frös arslet av mig... trist! Kom hem innan 16, så hann få em här hemma. Va ute och sprang med Lotta och sen soffan innan sängen.

Igår hämtade jag Oliver som fick gå hem till Melvin som cyklat hem själv. Hämtade Jesper och åkte och handlade innan vi kom hem och åt. Fick bli rester och jag tog soppa.

(null)
Inte så kul att handla tycker vissa...

Har haft så ont i huvudet så idag va jag hos naprapaten som fick loss många spänningar! Så skönt, ännu ett besök på torsdag.

Idag va jag ute och sprang på lunchen, skönt att ha det gjort. Har sen varit hemma o fixat middag, Melvin fick cykla till fotbollen och Oliver fick stå över då han är lite rosslig i halsen. Klippte gräset, va iväg till tippen. Chadli satte upp en hylla som jag köpt.

(null)

Så skönt väder ute, typ 23 grader idag!!

Imorn ska Chadli på bio och jag på föräldramöte. Mamma hjälper till att passa killarna.

Annars inte så mycket planer för resten av veckan. Ev loppis igen på söndag med Jojjo, Elin och Kerstin?!

Klockan är redan 21! Nu ska jag se SHF!


0 kommentarer