Äntligen kräftor

Blev inga kräftor förra året, då va vi mitt uppe i försäljnings-helvetet! Usch så dåligt jag mådde då, såå skönt att det är över! 

Men i lördags var det dags och så gott det var!!!

(null)

(null)

(null)
Vi va hemma hos Johan och Carolina, jag hade med mig Västerbottenpaj som jag gjort.

(null)

(null)

(null)
Barnen åt massor, kul att de tyckte om det!

(null)

(null)
Lotta hade gjort efterrätt som vi mumsade på.

(null)
Alla barnen i soffan ☺️

I söndags va jag iväg och fixade naglarna, sen kom Jojjo, Sussie och Carro över.

(null)
Drack mitt morgonkaffe ute i den varma solen. Kändes som vilken sommardag som helst! Underbart!

(null)
Bjöd på nybakt bönbröd och glutenfria kladdkakemuffins. Satt ute i det otroligt härliga vädret, så mysigt att ses.

Melvin hängde med mig och Jojjo till Mio och Rusta. Jag köpte en stol och krukor till sovrummet, vill få in lite mer färg.
(null)

(null)

Hittade även en filt på Systrarna Grene som jag klädde om sänggaveln med, blev så fint!
(null)

Igår hade både Melvin och Oliver fotbollsträning samtidigt. Melvin har börjat spela i sitt gamla lag igen.
(null)

(null)
Köpte Bele Barkarbys överställ till honom. Min lilla fining ❤️

Mamma hjälpte till och hämtade Jesper och körde sen hem både honom och Melvin efter att de ätit middag där. Jag va ute på en lunchrunda igår, kändes segt. 5km ren vilja!
(null)

Jag hade superont i huvudet igår, gick över med Alvedon. Hade ont även imorse men har gått över under dan. 

Idag skulle jag på läkarbesök med Oliver men det blev inställt. Eftersom jag va inställd på det så hann jag med promenad och frukost innan jag åkte till jobbet idag. Hämtade barn, lagade middag och sen har jag rensat bort sommarkläder. Känns skönt! Tagit fram höst & vintergarderoben och rensat och städat i klädkamrarna. 

Nu hinner jag med att slappa i soffan innan det är dags att gå och lägga mig.

0 kommentarer