I ❤️ naturen

Hela veckan har jag varit hes och haft ont i halsen. Har vilat från träning och tagit det lugnt men har ändå grejat att jobba. 

I tisdags va Elin & Sophie med mig hem efter jobbet och vi lagade och åt middag tillsammans. Jättemysigt! Det tyckte även alla killarna. Chadli va på bio med kompisar.

(null)

(null)

(null)

Mys i soffan!!
(null)

I onsdags var det äntligen dags för Jesper att fylla år, som han längtat!

(null)
Jesper 3 år ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)


Han fick öppna present på morgonen. Jag följde med Oliver till skolan på föräldrafrukost. Mysigt att se hur de tycker att det är roligt när man är med. Min mamma!! Åkte sen vidare till jobbet.

På kvällen åt vi middag och firade vidare.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I fredags efter middagen orkade jag mig ut på en promenad med Jesper i vagnen, skönt att få röra på mig. Jag saknar att springa!

Igår va jag och killarna hos Fanny och Ludvig på förmiddagen. Åt en frukost nr 2, Fanny fixade chiapudding och Ludvig hade bakat bröd. Jag och Fanny tog en skön promenad i det härliga vädret.

(null)

(null)

(null)
Vackert vackert!!

Sen mötte vi upp Tobias och åkte till Fjärilshuset. Fikade och gick sen in och tittade på djuren. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen spelade vi fotboll utanför på gräsmattan. Tog en promenad i Hagaparken! Helt underbart!! Älskar naturen och att vara ute!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Åkte hem och åt middag och kollade på film på kvällen. En bättre lördag ❤️

Idag är jag i Katrineholm och har haft en supermysig dag!! Nu väntar en kopp kaffe i solen men mer om idag i nästa inlägg 😊
0 kommentarer