Heldag med Oliver

Vid 8:56 gick tåget mot Katrineholm, Chadli va snäll och körde oss till Centralstationen då tågen inte gick.

(null)

(null)
Rustad med Pokémon tidning, smörgås och frukt. Och så lite kaffe förstås!

Therese och Eliott hämtade oss på stationen så åkte vi till dem. Vi tog en fika och packade ihop för en promenad till skogen där vi grillade korv.

(null)

(null)

(null)
Fick äntligen träffa lilla Lova som hunnit bli två månader. Så söt 💕💕 Gosade massor med henne!

(null)

(null)

(null)
Fantastiskt väder! Killarna cyklade dit.

Fint ställe med härlig utsikt.
(null)

(null)
Slappade i solen en stund innan vi grillade.

(null)

(null)

(null)
Mums.

(null)

(null)

Killarna va trötta och varma på väg hem, men tappra och cyklade hela vägen.

(null)
Snacka om sommarvärme!!

Satte oss ute på altanen och drack kaffe och proteinshake medan killarna lekte ute. Kändes som vi fick en lång dag tillsammans, tiden gick inte så fort som vi hade trott. Therese bjöd på god middag innan det var dags att ta tåget hem igen. Vi va hemma strax före 20.

(null)
Kul att få gosa med dig sötnos 💕

Kollade på Springfloden innan jag la mig.

Idag har jag jobbat, va på kundbesök så dagen gick väldigt fort. Hämtade Oliver och Jesper, Melvin va hos Kevin och Chadli plockade honom på vägen. Åt middag, rakade benen och va sen ute och sprang! Kändes helt ok ändå! Körde på med 7-min träning också innan en kopp te till Sophias änglar och sen ett avsnitt av Gråzon. Nu ska jag lägga mig, packar imorn då jag ska till Polen tis-ons.

Det ska bli 22 grader och sol där! Men vi ska ju sitta i möte mest, men ändå!! Hoppas vi hinner va ute en stund! Tar med mig gympaskor och träningskläder. Även baddräkt då jag har bokat in 75min hotstone massage!! Yaay så skönt!!

Natti natti
0 kommentarer