Underbara sommar

Vad underbart det är att vakna upp till fint väder varje dag! Så skönt med värme så man bara kan klä sig lätt! Hela veckan har varit kanonfin. I tisdags hade Oliver fotbollsträning och fick åka dit och tillbaka med Jason, skönt för det är så pass tidigt att inte Chadli hunnit hem och lite jobbigt att släpa med alla barn... 

I onsdags firade vi 3-årig bröllopsdag ❤️ Började morgonen med jogging, sen hade jag ett avslutssamtal på Olivers förskola. Efter det åkte vi in till söder där vi åt frukost på Pom & Flora. 

(null)

(null)


(null)

Sen ställde vi bilen vid Östermalm och promenerade runt, förbi kyrkan där vi gifte oss 😍
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Hedvig Eleonora kyrka.

Gick ner mot Berzelii park och åt en glass och tittade på folk. Gick ner mot Strömkajen där vi tog en båttur på en timme runt Djurgården, riktigt mysigt. Djurgården är så fantastiskt vackert!!

(null)

(null)

(null)

(null)
Åkte förbi Af Chapman där vi tog våra bröllopsbilder.

När vi kom tillbaka gick vi till Eataly och åt en sen lunch. Sen tog jag bilen hem och hämtade barnen och Chadli mötte upp kompisar och gick på bio.

I torsdags efter jobbet hade Melvins klass picknick och brännboll vid Skälby Gård, fin kväll men mycket mygg!! De förstörde lite.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Barnen åt pannkakor, Chadli pizza och jag hade gjort en mozzarellasallad till mig samt kaffe o bullar, kakor och färska hallon.

Igår va jag ute och joggade efter jobbet. Sprang runt Lötsjön, härliga minnen.
(null)

Sen var det dags för SEBs takfest. Strålande väder och mycket folk. Jag och Elin hade såå trevligt!!

(null)

(null)
Sprang på Robert där!

(null)
Och självklart även min man och andra vänner & kollegor. Kul att kunna parta tillsammans. Tänk att jag jobbat på SEB i 20 år i år!!

Ingen middag, ett par glas i stekande sol = trött Johanna som slocknade på soffan så fort vi kom innanför dörren hemma. Monica hade passat killarna och Chadli körde hem henne.

Idag var jag och fick fina fötter och naglar. Sen har vi varit hemma o småfixat och solat. På kvällen kom Kenneth, Lotta och Tuva över på grillmiddag. Mysigt!

(null)

(null)


(null)

Skön dag!! Imorn kommer svärmor och Chadlis morbror hit på fm, sen tänkte jag att vi skulle åka och bada. Bäst att passa på!!

0 kommentarer