Badhelg

Vilken värme, i lördags redan kl 9 var det 41 grader i solen!! Efter frukost gjorde jag matsäck och packade badväskan så åkte jag med grabbarna till Kvarnparksbadet där vi stannade hela dan.

(null)

(null)
Grabbarna badade och spelade fotboll, jag kunde ta det ganska lugnt och hann sitta och läsa tidningar. Så skönt!!

Åkte hemåt efter 16-tiden. Småfixade hemma och de kom och fortsatte stenläggningen ute på framsidan. Vi vill inte ha gräs alls utan vill få plats med cyklarna där.

(null)

Stekte pannkakor till killarna och gjorde hemmagjord pizza till mig och Chadli.
(null)

Igår skjutsade jag Ludvig till tåget efter frukost, sen packade jag matsäck och badväskan på nytt så åkte vi till Svedenbadet. Mötte upp Lotta och Kenneth med familj där. Stannade till 15-tiden och åkte hemåt där Tobias väntade på killarna. De hängde ett tag! Jag klippte gräset, Chadli fixade med skoskåp och all disk.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det gick bra att bada för Jesper, försökte att inte blöta huvudet så mkt och solhatten satt på hela tiden.

Det va tokvarmt ute men sen mulnade det på, började åska och så kom en urladdning med regn och svalare luft. Så skönt faktiskt! Det behövdes!! Vi åt middag som Chadli fixat och sen var det duschning och lite röj. Packade väskan, kollade ett avsnitt och la mig rätt tidigt.

Nu sitter jag i en taxi på väg till Arlanda och Polen, ska iväg på jobb i två dagar. På fredag är det hela familjen som åker på en veckas semester ☀️

Avslutar med två fina bilder på Jesper som Chadli tog 😊
(null)

(null)

Ha en fin måndag 🦋
0 kommentarer