Nya året 2018

På lördagen va vi i Kallhäll och åkte skridskor, det går framåt för båda killarna men vi skulle absolut behöva åka oftare!

(null)

(null)

(null)
Jag ser ut som tjocka Berta 😱  Nu jäklar ska 10kg bort!!

På nyårsafton va vi iväg och badade på förmiddagen, mysigt och kul att ha en aktivitet på dagen. Sen åt vi god kräftlunch, äntligen!!

(null)

(null)

(null)

(null)

Grabbarna va ute och spelade fotboll på tomten, jag tog en promenad med Jesper i vagnen innan jag började fixa med middagen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi skulle åka på disco mellan 20-22 men vi gick fel och hittade inte till killarnas besvikelse så vi åkte förbi hos mamma och Håkan på en fika istället och önskade dem Gott Nytt År!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Fina mamma och Melvin ❤️

Killarna va trötta när vi kom hem så de somnade innan 12-slaget. Vi bytte om till myskläder och satte oss i soffan. Skålade med bubbel som vi fick av vår granne då vi inte köpte något eget, gulligt ☺️

(null)

(null)
Puss och gott nytt 2018 ❤️

På nyårsdagen skulle jag ut och springa men muskelbristningen i vaden gjorde sig påmind så det va bara att ge upp... blev en promenad i regnet. Skitväder hela dan med spöregn! Vi gick och såg Ferdinand i MOS. Mysigt!
(null)
Mina pussgurkor 😘

Va sen hemma på eftermiddagen och tvättade, bytte lakan och förberedde inför jobb. 

Chadli va ledig på tisdagen men det blev vabb istället då Jesper var magsjuk. Oliver sov hos mamma igår och ikväll sover Melvin där.

Jag och Melvin va på Ikea igår och köpte nya ramar till tavlorna jag köpt till barnen. Sen lämnade jag honom och åkte till simhallen och simmade och bastade.
(null)


Fick upp tavlorna i Jespers rum idag, det blev jättefint! Är så nöjd med hans nya rum!
(null)

(null)

(null)

Idag kom jag inte ut på någon promenad, synd men kanske lika bra då jag har såå ont av ägglossningen. Har fått det efter graviditeterna. Tog en Alvedon och har kört på med armhävningar och situps. Ska jobba hemifrån imorn då Jesper behöver vara hemma en dag till, så ska passa på att gå ut med vagnen då. Ska ta en promenad till Jakan och hämta mina glasögon som är klara! 

Nej nu är det dags att natta barn!! Förresten idag kom armbandet jag fick i julklapp till klockan, jättefint!
(null)



0 kommentarer