Branson, MO


I fredags gick jag tidigare från jobbet. Kände mig riktigt förkyld och risig. Eftersom vi flyttade i helgen så blev det dessvärre inte så mycket vila. Men flytten gick bra, vi har lite grejer kvar i gamla huset, cyklar, studsmattan och en hel del i förrådet men det får vi ta sen. Kändes härligt att äntligen få flytta in!

(null)
Sista frukosten i gamla huset.

Lite bilder från nya:
(null)
Vardagsrum uppe 

(null)
Vardagsrum nere, vi beställde soffor innan vi åkte men ett par veckors leveranstid.

(null)
Matplats

(null)
Hall, nedan garderoben som vi hann få upp innan vi åkte.

(null)

(null)
Hann få upp nån tavla!

 Det var stressiga dagar innan vi kom iväg. Vi sålde huset också, känns skönt och samtidigt väldigt tråkigt att sälja när marknaden står still och vi får en halv mille mindre än vi tänkt... men skönt att ha det klart!!

Lite strul att få till det med Jesper då typ alla är sjuka just nu men det löste sig i sista sekund. Jag har nog aldrig varit så oorganiserad inför en resa, heller aldrig så slutkörd! Synd bara att jag inte mår bra utan har så ont i halsen, förkylningen sitter kvar och idag hostar jag endel också! På planet fanns många säten tomma så jag kunde ligga ner under resan. Väl framme i Chicago missade vi tyvärr vårt anslutningsflyg. Så vi fick sova en natt där, känns rätt ok då vi va trötta eftersom det egentligen va mitt i natten för oss. Vi åt, sov och åt frukost innan vi drog mot flygplatsen. En riktigt stor flygplats!!

(null)

(null)


(null)

Vi hade god tid på oss, sen flög vi vidare till Springfield.

(null)
(null)
(null)


(null)

(null) (null)

(null)
Mycket julpynt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
I Micke och Brookes svit.

(null)

(null)

(null)

(null)
Ute på kvällen på en Diner och åt middag och lyssande på musik. Åkte sen hem och sov.

Jag vaknar tidigt som vanligt men nu är klockan 8 och jag ska nog smyga upp och äta frukost.

Idag ska jag gå på outlet och på kvällen möta upp tjejerna på Bacheloretteparty!! Killarna ska ha svensexa och hitta på nåt med Micke.



0 kommentarer