Back in business

Det märks att man är hemma igen, full fart med allt. När vi kom hem hade barnen ritat teckningar och skyltar och välkomnade oss hem ❤️

Jag sov ett par timmar på dan, det va skönt och räddade mig från att få jetlag. Annars packade vi upp, tvättade, handlade och fixade hemma. På kvällen tittade vi på filmen World Trade Center igen, hemskt det som hände.

Jobbade i fredags, Monica stannade hemma med Jesper. Skönt med bara en dag och sen helg igen! I lördags vaknade vi upp till underbart sommarväder så då blev det första frukosten utomhus.

Vi va hemma och badade och va på tomten på dagen.

Jag åkte iväg och köpte blommor som jag planterade ute, sommarkänsla och mysigt på altanen.

Va iväg på dagen och köpte nya skor till alla tre, gympadojor till stora killarna och sandaler till Jesper. Fastän hade fick syn på nåt annat roligare...

På kvällen grillade vi, mums.

På söndag morgon vaknade jag av att killarna hade fixat frukostbricka till mig alldeles själva 😍

Mina små älsklingar! Min stora älskling hade köpt en Fitbit till mig. Blev så glad för allt ❤️

Det va hyfsat väder så jag och killarna åkte iväg till Kaananbadet när Jesper sov middag.

Härligt men lite blåsigt så jag badade aldrig. Vi åt sen lunch på trädgårds caféet, så mysigt ställe!

Va bara hemma på kvällen och duschade och la oss. Upp och jobbade i måndags. Va hos läkaren och tog nytt blodprov och sen var vi vid Skälby Gård där Melvins klass hade picknick och brännboll. 

I tisdags va jag hos läkaren igen och kollade nacken, såg ok ut och fick antiinflammatoriskt utskrivet så nu känner jag mig bättre. På kvällen va vi hemma hela min grupp hos min kollega Elin som bjöd på 3-rätters så god mat!!

I onsdags va vi bara hemma, igår och idag har Jesper varit hos mamma då de har planerings dagar på hans avdelning. Idag har Melvin åkt till Tobias och Chadli är iväg och spelar golf så jag är hemma med de små. Vi har ätit och är nu ute i den sköna solen på framsidan. Blir en lugn och skön kväll, Jesper är lite hängig av vaccinet han fick i tisdags.

Jesper äter glass ute på altanen.

0 kommentarer