Skön ledighet

Som sagt, så skönt att vara ledig denna vecka! Vi städade undan julen men har låtit stjärnor och ljusstakar vara kvar, tar bort dem vid tjugondag knut istället. I måndags kväll körde jag core på gymet och bastade sen, så skönt. Jag och Chadli tittade på Gåsmamman sen när jag kom hem då barnen redan lagt sig.
 
I tisdags var jag och träffade en läkare angående det röda vid ögat, fick en ny salva som sved som bara den. Kunde knappt sova av den, så jag känner lite sådär för att ta den igen. Det ser bättre ut, men just idag är jag lite röd då jag sminkade mig igår.
 
I hissen hos Scin doctor.
 
Tränade spinning på kvällen och bastade igen, sen hem och såg på Gåsmamman. Dumt att ändra nåt haha.
 
I onsdags hade det snöat jättemycket ute, hade tänkt att vi skulle ut och åka i backen men vi kom aldrig iväg. Var över och fikade hos Lotta & Kenneth och firade Ella som fyllde 6 år. Va ute på kvällen med Messi, men shit så kallt det va och så blåste det!
 
Vaknade upp på torsdag morgon och det var -17 grader ute!!! Killarna va ute en bra stund i kylan och lekte. Jag var iväg efter lunchen och köpte nya termobyxor och sen tog vi lite mellis och åkte in mot Globen och Disney on ice.
 
Oliver byggde en liten snögubbe.
 
Tycker vi hade bra platser så vi såg bra och hade nära ut till toaletterna.
 
Utanför fanns en stor snöhög som killarna ville klättra upp i efter showen.
 
Det var jättebra och killarna höll sig vakna trots att det var ganska sent. Kallt ute när vi kom ut, Chadli hämtade oss och vi körde killarna till Tobias där de ska vara tills på söndag. Jesper sov hos Monica och vi fick sova en hel natt!! Vi kom hem rätt sent och jag kröp ner under min värmefilt som jag fick i julklapp med en kopp te så såg vi lite på Gåsmamman igen. Sov gott och vaknade vid 8. Var uppe och kollade lite på TV och sen vaknade Chadli och vi slappade hela dagen lång! Tog inte ens av mig pyjamasen! Kollade klart på Gåsmamman och sen åkte Chadli och hämtade Jesper och jag var ute med Messi en sväng och rydde undan här hemma.
 
På kvällen var vi bjudna på middag hos Jojjo och Jocke, jättetrevligt och det gick bra med Jesper. Han klättrade runt lite grann, busade med Theodor och somnade sen där. Vid 24 åkte vi hemåt.
 
Bus på G.
 
Inatt har Jesper sovit hyfsat, vaknade till vid 4 och fick äta lite och somnade sen om till 8 och vi gick upp vid 20:30. Vi har varit hemma idag, jag har tittat på tredje säsongen av SKAM när Jesper sov middag. Ikväll är vi bjudna på middag hos mamma och Håkan, så trevligt :)
 
Har kört på med min utmaning, men har inte varit iväg och tränat nåt mer. Börjar känna av lite i halsen igen... Vi ska gå ut en sväng och få lite luft innan vi drar till mamma.
 
Imorn har vi inget speciellt att göra och sen väntar jobb igen!
0 kommentarer