Mys helg ❤️

Det va trevligt med Anneli och Elina, vi åt lunch och fikade och pratade!



Nån vill smaka lite på Jesper.

I fredags va vi på BVC efter att jag lämnat Oliver. Väga, mäta, påfyllning av Rota vaccin och lite prat om smakportioner. Det är ju dags att börja ge lite mat nu, det går fort!!

Handlade lite på Ica, åkte förbi Ikea och bytte klädsel till stolen och sen hem till mamma ett tag.

Åkte hem och åt lunch och slappade innan jag hämtade killarna och Ludvig. Det va halt och jobbigt i trafiken så Tobias ville ha hjälp med hämtning. De fick lite smoothie och muffins innan de åkte.

Chadli kom hem och vi fixade middag och kollade på film på kvällen.

I lördags vaknade jag ganska tidigt och gick upp och åt frukost och kollade på ett avsnitt av Orange is the new black. Åkte till Jakan och hämtade örhängen i vitt guld som jag beställt. En liten alla hjärtansdag present till mig för bonuscheck som jag fått 😊

Jojjo kom sen och hämtade mig och Jesper och vi åkte in och mötte upp Sussie och Carro på Svenskt Tenn där vi hade Afternoon Tea. Jättetrevligt och mysigt!!



Och gott!!




Jag köpte med gott te och en kruka.

Sen gick vi och tillade på Nordiska kompaniet, kände oss inte klara så vi åkte vidare till MOS där vi käkade lite tapas och pratade vidare.

Jesper va så snäll hela dagen!!

Åkte hem och kollade på Mello innan jag somnade i soffan... Vaknade till sen och va uppe en stund till innan jag la mig.

I söndags fick jag sova till 9, sen sov Chadli vidare. Jag drack te och bläddrade i tidningar, kollade på Nymo och ett avsnitt innan jag väckte Chadli efter 11. Drack kaffe och åt lite till, sen fick vi upp spegeln på väggen.

Skönt att kunna ta en sista check innan man går ut.

Rakade ben, filade fötter och målade naglar. Hann med ett avsnitt till innan Melvin och Oliver kom hem. Oliver hade varit på sitt första knatteskutt och Melvin hade varit på kalas. Vi va bjudna hem till mamma och Håkan på alla hjärtans dags middag.




Fint dukat med hjärtservetter och hjärtglas. God mat, biffstroganoff och ris!

Jesper sitter med vid bordet.


Trevligt och gott! Vi fick vaniljhjärtan och tårta till efterrätt ❤️

Oliver hade fått hjärta på föris.

Och Melvin hade gjort detta fina i skolan.

Vi åkte hem och duschade både barn och mig. Kollade klart en Bond film som vi började se i fredags.

Nu är det ny vecka, jag ska iväg och träna efter lämning och kika in på XXL och Lager 157. Sen inga planer, ska bara va hemma! Veckan är full med aktiviteter så ska försöka ta det lugnt och va hemma de dagar jag inte har nåt.
0 kommentarer