Inför jobbstart

Ofta brukar det komma upp annonser om kläder, skor och annat inför skolstart. För mig gäller inför jobbstart! Det känns faktiskt roligt att få klä sig i lite andra kläder än det man drar runt i här hemma och sminka sig! Bara hösten i sig brukar kännas som en liten nystart efter sommaren. Jag har köpt/fått endel nytt som det ska bli roligt att få använda! Även det jag haft tidigare men inte använt på ett tag!

Blåa kostymen jag köpte från HM med Morris skjorta.

Hittade en vit sidenblus från Stenströms som jag kan ha med svarta kostymen tex.

Bomberjacka från Kappahl och en tunn top från HM.

Byxor och fin tunn top från Massimo Dutti.

Busnel kappan och svarta smala jeans.

Kan använda HM klänningen utan mage, Ilse Jacobsen som jag ska ha på min fest och poloklänningen som jag inte kunde ha i vintras.

Höstig kavaj som jag knappt använt!

Blusen jag hade på dopet, från Lindex - de har fått in massor med fint! Denna kommer passa med ett par tunna finbyxor jag hittade på rean på Morris.

Det blir roligt att börja använda väskor och inte skötväska 😊

De beiga köpte jag på Skopunkten nu, de svarta fick jag i present från mamma förra året men har inte använt så mycket!

Det ska bli roligt som sagt att få klä och göra mig iordning igen!

Men först väntar ett par dagar i Marbella!! Åker nästa helg ☀️

0 kommentarer