Grönt hår!

Vi va hemma hos Monica och gav Jesper lunch innan vi tog en promenad på stan ner mot Kungsan då jag ville se de fina körsbärsträden. Tyvärr regnade och haglade det ute och va kallt, inge mysigt alls... Så vi gick till Italiano och åt lunch, sen tillbaka till Monica en sväng. Chadli åkte och mötte upp några kompisar på svensexa och jag åkte hem och hade en lugn och skön kväll hemma. Tittade på Springfloden som va bra!!


Galet mycket folk, men vackert är det!

Får smaka på pappas pasta!

I söndags hade vi en lugn och skön mysmorgon. Tittade vidare på Springfloden innan jag gjorde mig iordning och åkte till Katta på lunch.

Mys med liten bäbis!





Gosunge ❤️

Trevligt att träffa tjejerna.

Åkte sen hem, åkte och handlade och fixade middag till hela kompaniet. Och nu är altanen och staketet färdigt!! Superfint, är så nöjd och glad 😃

Nån blev hungrig på Ica...




Nu kan gärna vädret få bli lite bättre!

Blir många bilder på den här lilla typen nu!

Melvin sover några extra dagar hos Tobias nu. Chadli nattade och jag sopade uppfarten och fick undan allt skräp så nu är det fint i carporten.

Imorse kom Melvin hem och åt frukost med oss och jag lämnade båda som vanligt. Åkte hem och åt lite frukost och sen iväg till frissan och försöker få fason på mitt hår som är envist grönt just nu. Blev inte helt bra idag heller tyvärr, måste tillbaka 😔 Monica kom och hjälpte mig med Jesper eftersom det drog ut på tiden. Vi åt lunch efter och sen åkte jag hemåt.

Vägrade sova trots att han va trött.

Cool kille med jeans med hängslen!

Stannade förbi Lotta på fika och sen till tippen innan jag åkte hem. Va med Melvin till tandläkaren på kontroll, allt såg bra ut. Sen åkte vi och klippte honom.

Mammas fina kille 💙

Sen hem till de andra två som mamma passade, åt middag och efter åkte Melvin hem med Tobias. Jag åkte och körde ett spinningpass och bastade på kvällen, så skönt. Kom hem och såg nya säsongen av Game of Thrones, äntligen!! Nu är det dags att sova, Jesper vaknar väl som vanligt 5-5:40. Han har iaf slutat äta på nätterna nu!!

Sov gott och ha en fin vecka 🌸
1 kommentar
Lydia

Så härliga bilder!