Mamma, pappa, barn

I måndags va jag iväg och lämnade killarna i skola/förskola. Oliver sa knappt hejdå, tror han tyckte det var roligt att få leka med sina kompisar. Kände mig inte så pigg på dagen, hade ont i högra bröstet hela dagen och efter att vi varit ute på en promenad fick jag frossa. Hela dagen hade jag också förjävlig huvudvärk... Fick ta massor med värktabletter, ringde och stämde av med 1177 hur mycket som va ok. Insåg att jag fått mjölkstockning och på natten fick jag världens frossa och tog påfyllning av värktabletter och pumpade sen ut lite mjölk.

Ute i vagnen.

På tisdag morgon duschade jag varmt och försökte massera bröstet, har låtit Jesper börja med det onda bröstet varje gång han äter. Chadli lämnade killarna efter en lite stökig morgon, sen låg jag i soffan. Känns så trist att va dålig och bara orka ligga i soffan nu när vi har våra två veckor hemma tillsammans. Tycker det är så mysigt att ha Chadli hemma, vi får verkligen tid att mysa med Jesper men tiden går ju så fort :(

På eftermiddagen gick vi och handlade lite mat på Ica, Jesper fick hänga med.

Kände mig bättre fram mot kvällen. Lämnade Melvin på fotbollen och sen följde han med Tobias hem. Oliver somnade en stund i soffan, passade på att röja undan och tvätta kläder. Sen fixade vi middag, kollade på Hollywoodfruar och så pumpade jag ut en del och bröstet kändes mycket bättre, skönt! Gick sen upp och la mig. Jesper har vaknat många gånger inatt och ätit och så blev det blöjbyte också. 

Idag tog vi en promenad med vagn, ståbräda och hund när vi lämnade Oliver. Sen tillbaka hem och åt frukost till ett avsnitt 24 och sen åkte vi till Monica där vi är nu. Hjälper henne att sätta ihop ett vitrinskåp och så ska farmor få umgås med Jesper.

Häromdan lekte killarna så fint och Jesper sov i vaggan. Mina tre fina söner!

Jesper i måndags, vilken arg min!

Och en gäsp på det :)

Mys igår trots feberfrossa.

Lillfis sover gott, gärna med huvudet åt vänster.
0 kommentarer