Johanna dagen

Tobias hade barnen onsdag förra veckan och så jobbade Chadli hemma to-fre. Det var lugnt för mig på jobbet så jag kunde sluta lite tidigare på fredagen. Plockade upp Ludvig på söder som fick följa med hem.

Solen sken ett tag så jag passade på att sitta ute ett par minuter, grabbarna lekte. Sen åkte vi till mamma där vi plockade de sista jordgubbarna, var förbi Coop och hämtade ett paket och handlade lite. Ludvig ville göra jordgubbssplit.

Sagt och gjort - och gott :)

Killarna va sen hos Tobias i helgen och vi passade på att sova ut, va och shoppade lite, åt gott och tittade på massor med avsnitt av Game of Thrones. Va ute och gick lite lugna promenader med Messi, har så ont i kroppen på nätterna när jag sover... Det blir tungt för höfter och säte att ligga på sidan. Och i ryggen + kramp i vader och ben. Men det är bara att kämpa vidare!

Vi va också iväg till tippen och slängde lite skräp.

Vi satte upp tavlan ovanför sängen <3

Köpte detta påslakanset på Ikea.

Och detta på Mio, samt vitt spjällsägsskydd, täcke till vagnen och en insats till badbaljan. 

Hämtade sen grabbarna på söndag vid 17-tiden.

På måndagen kom Ludvig tidigt på morgonen, jag körde Chadli till tåget. Efter lunch mötte vi upp Jojjo med barnen på Lek o Bus i Väsby där alla grabbar fick leka av sig!

Fikadags.



Oliver.

Killarna åker tåg nerför!

Mötte upp Tobias i Rotebro och lämnade Ludvig, plockade även upp Chadli och Messi där.

Åkte hem och fixade middag. Vår tvättmaskin funkade inte idag, vi har ju bara haft den en månad... Jätte irriterande!! Så nu måste vi åka och hämta en lånemaskin som vi får ha tills det att en reparatör kommer hit och tittar på den. Tröttsamt, kan det inte bara funka!

Idag kom Ludvig också på morgonen och vi åt frukost och sen drog vi iväg till Trosa. Tyvärr var vädret som det har varit under sommaren, men grabbarna ville bada ändå! Jag hade glömt armpuffar hemma så vi fick åka till leksaksaffären och köpa nya!



Fina Trosa!

Melvin fick även köpa lego för sin veckopeng och Oliver för födelsedagspeng. Med moster :)



Sen blev det bad en lång stund!

De fick värma sig i bubbelpoolen.

Åkte hem med tre sovande killar, hämtade Chadli och lämnade Ludvig och nu ska jag göra ugnspannkaka till middag!

Imorn ska jag till barnmorskan på kontroll så får vi se vad jag och barnen gör. Sen är det jobb  to-fre.

Grattis till mig och alla Johannor idag!!
0 kommentarer