Alla hjärtans dag

Men usch så dålig jag har blivit på att blogga... Får väl bli så, ett inlägg här o där.
 
Mina naglar blev silverglittriga istället, det håller riktigt bra nu när jag gör dem och jag är nöjd! Tog tåget tillbaka till södra där Chadli hämtade upp mig och sen va vi hos Aslim på middag. Stackars Messi hade Atlas i häcken hela kvällen haha...
 
I lördags va vi iväg och handlade på förmiddagen och sen kom Therese och Eliott och efter ett tag kom även Jojjo. Jag fixade lite lunch som vi åt och sen gick vi upp och tjejerna provade klänningarna som passade. Jag provade även min klänning så att tjejerna fick se den på.
 
Vi fikade och pratade och sen va Jojjo tvungen att åka. Vi andra slappade och hade en lugn skön kväll, det märktes knappt av att vi hade en liten bebis hemma för han va så nöjd och glad hela tiden.

 
Jag gjorde tacotårta som vi åt till middag, sen tittade vi på Melodifestivalen och efter det en film som gick på TV:n. La oss hyffsat och alla fick sova. Upp och åt frukost, slappade lite och va sen hemma hos mamma och firade Melinda som fyllde 18 år i onsdags. Hon blev glad över sina födelsedagspresenter :)





Melinda 18 år

Messi fick stanna kvar hos mamma och på kvällen va vi på middag hos Aziz och Sari, trevligt och god mat. Jag tycker att det är roligt att få träffa de som ska komma på bröllopet så man inte ses där första gången. Även om det kanske blir så med ett par stycken.
 
I måndags kom killarna hem, mysigt att ha dem hemma som vanligt. Det enda som är jobbigt är att Oliver inte sover... Han vaknar flera gånger per natt :( Chadli har börjat snarka mer än vanligt nu... så är det inte barnen så är det Chadli som väcker mig!
 
Veckan har ju gått i ett - som vanligt. I tisdags morse hade jag samtal på Olivers avdelning, det var bara posivia saker jag fick höra om min lilla skrutt :) Däremot så sa en av Melvins fröknar att han känns ledsen och har svårt när nån säger till. Han blir ledsen lätt och låser sig och vill inte prata med någon. Vi ska se vad vi kan göra för att få honom att berätta om det är något.
 
Idag var jag och Aslim iväg till Ringen på lunchen, jag köpte lite nya överdelar som jag kan ha. Linnen mm det känns som det är förbruknings vara. Köpte även små alla hjärtans dags presenter till småkillarna. 

Igår kväll blev det middag på Pizza Hut och sen en trött kväll i soffan...

Mina buskillar!

Imorse åkte jag och Oliver till bageriet och köpte färskt bröd till frukost och så fick mitt stora hjärta en minisemla 



Fick ett fint hjärta från Oliver.

Ikväll ska vi hem till Linda och Joppe och på söndag har vi inga planer än så länge. Chadli spelar match iaf.
 
Hoppas alla får en fin allahjärtansdag helg ♥
0 kommentarer