Om en månad...

Blir jag fru Chaibi :) Det ska bli så roligt och härligt, tiden går fort nu! 

Sitter fast på tåget nu så jag kan skriva några rader. Chadli åkte och spelade fotboll nu på morgonen så jag cyklade med Oliver och Melvin sparkade, sen hem och lämnade cykeln och tog bussen och nu tåget då som står still. Flera kollegor har messat att de sitter fast så det är väl nåt strul... Ovanligt?! Nä!

Vi köpte iaf studsmattan som älskling satte upp med lite hjälp.



Melvin sätter i sista.

Hann inte klart i tisdags då klockan blev mkt, men igår så :)
Killarna premiärhoppar!

Idag ska jag möta upp Linda i Täby C och kika runt lite. Behöver en present då Melvin ska på kalas, ny bikini och nån klänning som jag kan ha på festen om jag känner att brudklänningen blir jobbig att ha hela kvällen. Ska nog även köpa med några Dunkin donuts.

Oliver har fått för sig att han bara ska ha Blixten kläderna, han ska tom sova i dem... Får knappt tvätta dem, tokunge!
När han får välja själv, foppatofflorna ska också på haha...

Imorn är det redan fredag, känns skönt. Ska hämta ut min vigselring som är klar och lite annat fix. Det verkar bli fint väder så det känns skönt!

Nu rullar tåget, så snart kanske jag kommer fram till jobbet. Måste hinna köpa med en smörgås och kaffe.

Ha en fin torsdag!

1 kommentar