Onsdag morgon

Det är en fin solig onsdagmorgon och jag sitter på tåget på väg till jobbet. I måndags åkte jag och lämnade in bilen på verkstan så nu får vi klara oss utan den i en vecka, bara att cykla på morgonen. Får hoppas att det inte blir regn! Mamma har hämtat båda barnen både måndag och tisdag och i måndags fick vi även städat hemma, skönt!

Hade tänkt träna i måndags, fick med mig kläder men inga skor så det blev en promenad istället. Igår däremot fick jag röra på mig mycket, cykla till jobbet, träna på lunchen, cykla hem och sen match på kvällen. Höll på att glömma, 100 squats! Vi har svårt att få ihop lag nu för tiden och får hela tiden låna spelare vilket gör det så tråkigt att spela och ännu tråkigare att förlora :(  Förlust med 6-1 igår...

Melvin somnade runt 17 igår och vi försökte väcka till middag men han ville inte gå upp så han sov till 6:30 imorse!! Skönt, nu lär han va utvilad iallafall. 

Nu ska jag gå av på nästa station och idag väntar lunchdejt med Isan och hennes lilla Evan, det ska bli mysigt. Imorn är det dags för ännu en lunchdejt och då med Mikan :)

Ha en skön och solig onsdag!!
0 kommentarer