Egen tid

Igår va jag till Åhléns på lunchen och köpte mig en ny parfym! Hade en kupong med 20% rabatt så jag slog till!

Nu kan jag dofta mig igen :)

Efter jobbet hämtade jag båda barnen, lagade middag och gjorde de vanliga kvällsrutinerna.

Idag har jag jobbat som vanligt, min chef uppmärksammade att imorn är det 14 år sen som jag blev anställd på SEB! Jobbade som konsult innan och började i banken redan -98, men som sagt blev anställd på riktigt för hela 14 år sen. Vart tar tiden vägen??

Hämtade barnen och åkte och handlade en sväng. Sen hem och gjorde köttfärssås och spagetti till middag. När barnen somnat tog jag mig ett skönt bad...


Provade lermasken från Glossy box...

Och nu blir det te och macka/lussebulle/pepparkaka...

Och vem vet, kanske ett avsnitt Greys! (Rosa, man kan se alla säsonger på laddanerfilmer.com)

Imorn är det fredag och tjejmiddag hos Jojjo, mysigt!
0 kommentarer