Middag på tu man hand

Igår hade jag en riktigt bra dag! Åkte och lämnade Melvin och när jag kom hem gjorde jag en god omelett och pressade färsk apelsinjuice till mig och Tobias. Körde ett träningspass hemma innan jag åkte till jobbet, tänkte att jag kan alternera så jag är hemma lite mer. Om jag ska träna på jobbet måste jag åka redan vid halv elva...
 
Jobbade och mötte sen upp Tobias i Karlberg och vi tog en promenad till Fondueboden på Vanadisvägen. Vilket mysigt ställe!! Så god mat och otroligt trevlig personal, rekomenderas varmt! Tog en promenad tillbaka till stationen och tog tåget hem. Jag åkte till mamma som passade killarna under tiden och med oss fick vi nybakt surdegsbröd och bullar. Mamma skämmer bort oss!
 
Såser, nötkött, fläskkött, kyckling och grönsaker.
 
Tobias gillar´t!
 
Väl hemma så la vi båda, Melvin somnade i bilen så honom lyfte jag bara upp. Han fick sova i Ludvigs säng inatt, Oliver vaknade till när vi åkte hem och fick lite mat och sen la vi honom också. Tittade på Heart of Dixie och SHF innan jag kröp ner och la mig i sängen.
 
Imorse fick Tobias gå upp och fixa frukost och jag låg kvar och somnade om till 8:20. Plockade undan och bäddade sängarna, när Tobias åkte och lämnade Melvin så röjde jag även här nere och vek tvätt och fixade innan städtjejen kom. Vi åt frukost och jag klädde på mig och så åkte vi till Sollentuna C där vi hade mammaträff på Waynes coffee. Tobias gick runt lite själv och det blev bara en kortis för mig för jag skulle iväg till jobbet sen. Men det var mysigt att träffa mammorna igen och få lite babysnack - har saknat det! Tobias och Oliver åkte hemåt och jag tog tåget till jobbet.
 
Dagen har gått fort och nu har vi ätit, Melvin hade blivit lovad att baka muffins så det gjorde han och jag och nu sitter jag i soffan och dricker kaffe. Oliver har somnat, han har sovit lite konstigt idag på dagen och var trött och somnade redan halv sju. Får se om han sover hela natten? Nu börjar det bli dags att göra den andra skruttisen klar för sängen.
 
I torsdags förra veckan fick jag armbandet jag skickade efter via en sida på Facebook, är jätte nöjd och tycker det var superfint. Bra pris också, 100 kr + porto!
 
Ska visa sen vad jag köpte i Riga, det blev lite småshopping men jag har inte fotat något än! Återkommer :)
 
Om en vecka ska jag och Aslim iväg och bleka tänderna, hon hittade ett bra erbjudande på Groupon och det ska bli så spännande att se om det blir någon skillnad. Ska ta ett före och efter kort!
 
Nej, nu ska jag slå på TV:n och se om det är nåt att slötitta på. Gokväll!!
0 kommentarer