Melvin dag!

Vi hade en mysig dag hos Chris och Jeanette. Melvin lekte bra med Ludvig och Elias, Oliver vägrade sova middag men somnade direkt i bilen på väg hem. 

Igår va Kai, Martin och Bruno här på dagen. Vi gjorde god lunch och barnen lekte. Jag skjutsade Ludvig till tåget där han mötte upp Fanny, han sov kvar där. Tobias åkte med till Peter på pokerkväll och jag hade en kväll hemma med småkillarna. Oliver badade, vi åt middag och tittade lite på TV innan det var dags för honom att sova. Han har blivit svår att natta och vill inte längre sova i sin säng... Inte kul! Han somnade i vår säng och vaknade ett par gånger. Melvin somnade närmre 22, han är vaken lite väl sent nu. Jag kikade på Greys och la mig sen. La över Oliver i hans säng, men han vaknade vid 0:30 och höll mig sen vaken till 2:30... Tobias kom hem då och tog över. Hade svårt att somna om men gjorde väl det till slut vid 3:30. 

Idag ska jag ha en mamma-Melvin dag. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra men åker nog in en sväng till stan och tittar i leksaksaffär och äter lunch. Sen ska jag möta upp Ludvig och ta med honom hem igen. Kanske hinner med en fika med dem innan vi åker?

Nu ska jag börja göra mig iordning så vi kan dra inåt! Kanske ska dra på mig min nya outfit?


0 kommentarer