Kontraktskrivning ikväll!!

Åh, va skönt! Den här dagen har jag väntat på länge nu, ikväll händer det. Jag skriver kontrakt med köpare av lägenheten. Vågar inte ropa hej förrän pappret är påskrivet, men det känns bra iallafall!

Vi hade tänkt åka till huset idag med massor med kartonger, men det får vänta tills imorn. Det här är viktigare :)

Idag var jag hos barnmorskan på kontroll. Sockervärdet såg bättre ut, det var högt sist men jag hade precis ätit frukost och tror att det var därför! Däremot var järnvärdet lite sämre idag vilket kan förklara att jag är rätt trött nu. Har haft så svårt att gå upp på mornarna, men timmen som snoddes i helgen kan ju också var en bidragande orsak! Lilla hjärtat slog 146 slag i minuten.

Häromdan köpte jag det här till bebis som vi tar med till BB.


Så smått och pluttigt

Imorn går jag in i vecka 26, det går så fort den här gången! Börjar bli hög tid att beställa vagn, det tar ju ett tag att få den. Vi har tänkt oss en Bugaboo Camelon, ska se var vi ska beställa den bara. Var och tittade på en begagnad i helgen, men nej, inte så dyra pengar för en använd. Då kan vi beställa från utlandet och få en ny!


Jag och magen

Ja, snart flyttar vi på riktigt! Är ledig på fredag och packar det sista och sen är jag ledig mån-ons nästa vecka för inskolning med Melvin på nya dagis. Sen är det påsk fredag & måndag efter så det blir inte mycket jobb! Skönt, då hinner man komma iordning hemma och ta det lite lugnt efter all flytt mm nu!

Lite mindre än två timmar kvar...
1 kommentar
Sirpa/ mamma

Först vill jag gratta för lägenhetsförsäljning, jätte skönt att det är över nu!!!

Nu kan ni bara njuta av det nya fina huset och komma i ordning där. Jag vill också att du ska hinna njuta av gravititeten och göra klart för babyns ankomst. Det ska bli så mysigt när ni bor nära och jag kan hjälpa till lite då o då. Jätte kram från mamsen