Växer så det knakar

Nu har det tagit fart i magen, känns som magen växt på bara några dagar! I helgen är det dags att gå och kika efter mammabyxor och tajts. Det börjar kännas lite obehagligt att ha vanliga byxor även om jag får på dem.

Ikväll är det fredagsmys och vi har ätit tacos och nu tittar Ludvig på Wild kids, Melvin springer runt och vi har satt oss i soffan. Imorn ska vi in till Kungsträdgården och åka skridskor och sen åka till mamma och Håkan.

Igår var jag och Lisa iväg på Tyras invigning av sin nya affär på Surbrunnsgatan. Vi fick gå in före alla andra som stått och köat i flera timmar. Men innan vi gick in så var vi på en korvmoj där de sålde twisted potatoes.


Vi delade på denna, korv med friterad potatis och sourcream onion krydda - gott!


Style by Tyra


Det var några kända ansikten där som Molly Sandén och Roshana från Idol.


Jag köpte skor för 100:-

Återigen känns det så skönt att det är helg! Hoppas att den inte går allt för fort, skulle va skönt att kunna sova lite också. Jag vaknar så tidigt varje morgon... På måndag ska jag gå och simma, köpte simkort på Eriksdalsbadet för 150:- ända fram till 120630 - hur billigt som helst och gäller alla vardagar. Kom även med på gravid magdansen, så den startar igång måndag 13/2. Får tillbaka pengarna från jobbet, friskvårdssubvention :)

Nej, nu tar vi kväll! Ha en skön fredagkväll alla <3
0 kommentarer