Mammaträff

Igår lämnade jag en ledsen kille på dagis, han ville vara hemma med mig... Hoppas att det blir bättre snart. Jag åkte till mamma och Håkan och drack lite kaffe och satt och pratade en stund. Åkte sen och slängde papper på insamlingen och hämtade ut en Loppipåse på Barnenshus som jag anmält mig till. Den var inte nå speciell... Mest rabattkuponger. Men en liten body butter från Body shop och sen har jag skickat in en teckning och de 300 första skulle få en tröja eller body, så vi får se om det dimper ner nåt i brevlådan framöver.

Var hemma och fixade lite med kläder till barnen och inser att jag behöver köpa byxor till båda. Annars var bara jag och Oliver hemma och myste, riktigt skönt! Tobias kom hem rätt tidigt och jag fixade middag, Melvin slocknade i soffan igen innan 18... han sover inte längre på dagis och pallar inte hela dagen sen när han kommer hem. Vi försökte väcka honom så han skulle äta middag men det gick inte, så det var bara att bära upp honom i hans säng. Han vaknade sen vid 22-tiden och ville ha välling och somnade sen om med mig i min säng och sov fram till 5 imorse, då fick han gå upp och lägga sig i soffan uppe och titta på Bilar så jag kunde sova vidare. Var trött efter ha varit uppe och ammat några gånger...

Imorse tog vi en promenad till dagis när det var så skönt väder Melvin var gladare idag och nu ska jag iväg och träffa lite mammor i Sollentuna centrum. Har suttit ute och druckit kaffe och plockat jordgubbar i trädgården så än är inte sommaren över :)
0 kommentarer