Sovmorgon

Imorse fick vi sova länge, både jag och Tobias vaknade innan Melvin. 9:30 kikade jag in i hans rum och då vaknade han! Så skönt. Åt lite frukost och sen åkte vi ut till Värmdö, gick och kikade lite i affärer och åt lunch på Systrarna Delselius vid Grisslinge havsbad. Det är en riktigt bra badstrand! Dit ska vi åka med en picknick-korg så fort vädret tillåter.

Åkte tillbaka till Värmdö marknad och gick på Brisac, vi tänkte att Melvin skulle ha somnat, men icke sa nicke! Han var helt övertrött och fick världens utbrott där inne... Köpte lite smått och gott, bla duk, muggar, tallrikar och servetter till Melvins 2-års kalas!

Var förbi Sickla köpkvarter också, Tobias fyndade fina kläder på rean och jag fick parfym och duschcreme i Biotherme som jag har velat ha! Lånade det hos mamma igår och det doftade så ljuvligt!

På eftermiddagen kom Kai, Martin och Bruno hit på middag och lek. Roligt att träffa dem, det var ett tag sen. Vi bjöd på hemmalagade hamburgare i bröd och färskpotatis - riktigt gott!

Smakade på mitt nya Kusmi te som vi köpte idag, det var GOTT!!

Nu är det fotboll på TV för Tobias, jag ska lägga Melvin och sen läsa bloggar och tidningen MAMA som jag bara har hunnit bläddra igenom.

Imorn är det dags för jobb igen och lönesamtal :)
Har även skrivit upp en AW med Lisa i almanackan, nice nice.


Provade den här heldressen på HM, men rumpan såg ut som en lagårdsdörr, så den fick stanna kvar i butiken!


Dessa godingar står nu i skafferiet


Och de här i badrumsskåpet!


Tobias köpte skjorta, jeansshorts och tenniströja från Epsrit, snyggt!




Jag hade på mig klänningen som jag köpte på Mallorca idag, färgglad :)


Har satt upp de nya bilderna från Mallorca, tog likadana fast svarta ramar som de vi har till fotona från Thailand förra våren.


Försökte få till en mysig middag i vårt stökiga kök!


Hamburgare, färskpotatis och Coca-Cola!!
 
1 kommentar
Sirpa/ mamma

Vad skönt med son som sover såååååååååå länge :) då är ni utvilade till jobbet imorgon.

Oj oj vilken shopping, snygga saker ni har hittat :)

Nu kan jag låna dofter av dig kanske ;)

Hemgjorda hamburgarna ser ut att vara jätte goda, mums!!!