Soligt och varmt på Kreta idag!

Hej!! Måndag och de flesta jobbar! Men inte vi... Vi ligger nu vid poolen och det är VARMT idag. Det blåser inte lika mkt och då är det inte heller så mkt vågor så jag ska nog ner och bada i havet idag. Vi åkte till Rethymnon igår och låg på den stranden jag jobbade på för 13 år sen. Träffade några som jag jobbat med. Även Albano kom och mötte upp när vi åt lunch. Han var även snäll och fixade ett rum åt oss för natten, samma ställe där jag och Marie bodde för 3 år sen. Vi strosade runt och åt en suveränt god middag i hamnen. Hummer och jätte scampis. Sååå gott! Det blåste rätt mkt där så vi körde hem till hotellet igen och ligger som sagt nu vid poolen. Kanske ska äta lite lunch snart? Vi har det bra :)

2 kommentarer
Sirpa/ mamma

Kul o höra att ni har det bra och njuter. Det var nog några år sen du var senast på Rethymnon, kan tänka mig att det var mysigt att träffa gamla bekanta. Var försiktig om du kör när det är mörkt.

Önskar er en fortsatt solig härlig vecka.

Kram till er 3!!

Syrran

Åhhh det låter riktigt härligt ! Ja här hemma rullar vardagen på med jobb och "höst" väder dvs mulet, blåsigt och regn.. passa på och njut ordentligt av solen och värmen. Vi ses när ni kommer hem kramar från Trosa