Firande varje helg

Det är firande för någon som fyller år varje helg! Haha.. många nu!
 
I veckan som gick hade jag utvecklingssamtal med Melvin, jag och Chadli va till tandläkaren och fick varsinna bettskenor. Jag har tränat bootcamp och i torsdags kom Monica som skulle passa Jesper i fredags när förskolan va stängd.
 
Den 1 oktober drog skolan igång med "Boktober", Oliver ska läsa 15 min varje dag och Melvin 30 min. Vi startade upp med läsning och fika på Espresso house i Barkarby. Mysigt!
Funkade bra och killarna blev peppade, har även lovat en tia för varje dag de läser!
 
På onsdagen var jag och Elin på en kurs/föreläsning om Karriärplan som ska sättas i verket. Det var en bra föreläsning och vi hann med en middag på Vapiano innan. Också mysigt!
 
Fredag kväll med middag hemma och slapp i soffan.
 
Lördag morgon startade jag upp med en kopp kaffe och sen en PW ute i det fina vädret. Sen hem och klippte gräset och grävde upp solrosrötter och rensade lite, klippte även häcken.
 
 
Va iväg en sväng till Outleten och handlade.
 
Sen var det dags för fest hemma hos mamma som fyllde 70 år!!
 
Grattis älskade mami på din stora dag!
 
Busungen va med en stund och åkte sen hem till farmor som var kvar hos oss.
 
Kortspel med kusinerna.
 
 
Vi åt fantastiskt god mat, hade en liten tävling och umgicks - en lyckad kväll!!
 
 
På söndagen var det dags för nästa kalas, nämligen Jespers första kalas för sina kompisar.
 
Jag och Chadli drog iväg och handlade lite och sen hem och fixade med kalaset, Monica hjälpte också till.
 
Jag hann jogga en runda innan gästerna kom!
 
 
 

Fyra tjejer var bjudna, Tuva, Isabelle, Olivia och Matilda. Alla var så förväntasfulla!
 
Presenter, fika och lek!
 
Som avslutades med fiskdamm!
 
Jättekul för lilla skrutten.
 
Imorgon fyller han 4 år!
 
I veckan har jag varit ute och ätit middag med Maria i måndags, hemma i tisdags med träning på kvällen och nu ska jag igen iväg på middag med kollegor!
 
Imorn blir det firande av Jesper och på fredag firande för Monica som fyller på lördag, men då drar jag tidig morgon till Rom med mamma och Rosa!! Ska bli såå härligt!
0 kommentarer