Farsdag

Jag åkte till Närakuten i Järva på måndag em efter att ha pratat med 1177, men de konstaterade bara magsjuka. Jag kände mig mest orolig över magsmärtorna. Men som tur var kände jag mig bättre. Jag va hemma 48 timmar så att jag inte skulle smitta någon annan på jobbet.

I onsdags hade jag alla tre killarna hemma, Melvin hade ont i huvudet, Oliver va lite lös i magen så jag va rädd att han blivit smittad och Jesper hade besvärliga blåsor i munnen.

Vi åkte en sväng till Ikea och åt lunch.

(null)
Handlade med en vad och eucalyptus hem.

(null)
Köpte också en rumsgran, de är så fina!

(null)
Och en julros från Blomsterlandet.

Jobbade i torsdags och då va Chadli hemma med Jesper som ännu inreda bra med blåsorna. På fredagen va han med oss på jobbet.

(null)
Frukost.

(null)

(null)
Fina SEB grejer av gudmor i present.

Efter jobbet hämtade jag upp Melvin och vi åkte och mötte upp Kai och Bruno i Sickla där vi åt på restaurang Sovel. 

(null)

(null)
Supermysigt!!

Kul att killarna är så stora nu så man kan umgås på ett annat sätt.

(null)
Poke bowl, gott!!

Vi åt och snackade och sen tog vi kaffe och varm choklad på Espresso house.
(null)
Tack för en trevlig kväll!!

Åkte förbi Fanny på vägen hem och hämtade ett spel till Melvin, sen hem och hann se lite på TV innan jag la mig.

I lördags vaknade vi upp till detta!!
(null)
Ena duschväggen bara exploderade!

Läskigt och tur att ingen va i badrummet!! Chadli va duktig och tog reda på allt glas.
Efter frukosten åkte jag och fixade naglarna, sen va vi i ishallen en stund.

(null)

(null)
De fick prova sina klubbor.

Chadli köpte skridskor till Jesper och han provade på att åka en stund!
(null)

(null)

Va bara hemma på kvällen, tog en promenad med Lotta. Imorse fick jag ställa klockan då Oliver hade fotboll kl 8:00 och samtidigt var det föräldramöte. Han följde med en kompis hem sen och stannade där hela dagen. Jesper gav Chadli farsdagspresenter och en kram och sen åkte vi två och tände ljus och lämnade ett hjärta vid Sabinas grav eftersom jag va sjuk vid Alla Helgona.

(null)

(null)
Jesper undrade om vi kunde krypa ner i jorden och träffa moster? Älskling ❤️

Sen åkte vi förbi pappa som bor nära, överraskade och gav en kram på farsdag och stannade på fika. 

Melvin va på Kevins kalas och under tiden va Marie och Henrik här med tjejerna på fika.
(null)

(null)
Dessa busade som bara den!

När de åkte kom Oliver och sen Melvin. Oliver och Jesper tog ett bad. Fixade middag och så gick jag ut en runda, skönt med luft men fy så halt!!

Imorn ska jag äta middag med Anna och Maria efter jobbet, annars är det lugnt i veckan som kommer.


0 kommentarer