VAB idag

Missade helt i förra inlägget att visa bilder från Olivers turnering på Strömvallen samt bilder från tandläkarbesöket.

(null)
I väntrummet.

(null)
Bröder 💕

(null)

(null)
Fick fina bilder från Petra, Jasons mamma.

(null)
Olivers målgest. Han berättar att han vänder sig upp mot himlen mot moster Sabina ❤️

Efter fotbollen som även Tobias var och såg åkte vi till Stadium och köpte nya skor till Melvin och Oliver och så tog vi en fika på Ikea.

(null)


I måndags var det jobb och Melvin hade träning på kvällen.

I tisdags var jag i Göteborg på jobb över dagen, iskall dag! Snö här hemma, sol i Göteborg men fy så kallt!

(null)
Härligt att åka från grått trist till detta!

(null)
Vid Nordstan, blå himmel men kallt!

(null)
Och vips så va man på flyget på väg hem igen!

Hann fixa middag till Melvin som skulle iväg på lagfotografering. Oliver va och lekte hos Damon och fick middag där och när Chadli och Jesper åkte dit för att hämta blev även Jesper inbjuden på middag ☺️

Killarna fick stå över träningen i onsdags, tyckte det var för kallt att spela ute! Kom igen nu värmen!!

I torsdags åt jag och Chadli en mysig lunch på Grenoli vid jobbet. Firade vår årsdag och båda hade klätt sig lite extra fint ❤️

Jag åkte hem och jobbade på em och hade också tid för cellprov. Lagade en kycklingpaj med sallad till middag.

(null)

Fredag igen, veckorna går fort! Hade min nya blus på mig, även om inte värmen kommit så känns det att det är vår.

(null)
Fin färg!

Oliver va hos Damon på fotbollsfest med några andra barn, fint ordnat. De spelade fotboll, fick tårta och annat!! Vi andra åt middag och så kollade vi på Lets Dance.

(null)
Fredag kväll och killarna mumsar på banankaka som jag bakat.

I lördags åkte Chadli och träffade sina kompisar. Vi hade Ludvig och Tobias här. Vi hängde, va ute och killarna spelade och studsade och annat.

(null)
Jag och Jesper började i parken.

(null)
Mötte sen upp resten vid fotbollsplanen.

(null)


(null)
Lite fika!

Sprang en kort runda sen på kvällen fram och tillbaka till mamma, de åkte till New York igår. Körde Tobias till tåget, Jesper somnade i bilen så bara att lyfta in honom.

Killarna skötte sig själva så jag tände ljus och tog en kopp te och såg några avsnitt innan jag la mig.

Igår va vi hemma hela dagen. Inget roligt väder ute på fm. Va iväg och handlade lite, körde Ludvig till tåget sen såg vi Bohemian Rhapsody, riktigt bra film! Chadli tvättade fönster, jag va ute och sprang. Melvin åkte till Lucas. Oliver va hängig och hade feber och ont i halsen.

(null)
My man!

(null)
Fick en tidig påskpresent 💕

(null)
Påskblomma på bordet! 

Hoppas nu det blir varmare i veckan som de har lovat! Idag vaknade vi upp till -4 grader.

Jag är hemma och VABar idag med Oliver, har inte klivit upp ur sängen än men ska gå ner och se hur han mår. Melvin ville också stanna hemma eftersom det egentligen är påsklov så det fick han göra.

I veckan som kommer blir det lite påskfirande 🐥🐥



0 kommentarer