Ny stad, Düsseldorf

I måndags åkte jag hem direkt efter jobbet, Melvin och Oliver har fått gått hem själva nu vilket underlättar hämtningen. I tisdags hann Chadli hem innan Olivers träning började så jag hann vara med där.

(null)
Helt ok väder att sitta och titta på fotboll i.

(null)
En fin Melvin på morgonen, de hade skolfotografering.

I onsdags morse åkte jag med en kollega till Düsseldorf, vi skulle på kundbesök en bit utanför i Emsdetten. Hann gå runt en sväng på stan och åt lunch innan vi åkte därifrån. Fint väder, 28 grader!!

(null) (null)

(null)

(null)

(null)
På vår lilla gata i Emsdetten.

(null)
En liten by, kollade in mataffären då allt annat va stängt när vi kom.

(null)
Hann med lite shopping på Primark iaf 😊

Vi åt middag på hotellet på kvällen, sen upp på rummet. Lite träning, dusch och såg ett avsnitt innan jag somnade.
(null)

På torsdag morgon sprang jag en kort runda, körde 7-min träning och sen en god hotellfrukost.

Checkade ut och åkte till kunden. Åt lunch innan vi drog tillbaka till Düsseldorf. Det regnade så vi lämnade bilen och hängde i loungen på flygplatsen ett bra tag.

(null)

(null)
Bye bye

Var hemma vid 23! Packade upp och la mig. Igår kom mamma och Håkan och lämnade killarna på jobbet så vi tog tåget in till söder där vi mötte upp Fanny, de ska sova där i helgen. Åkte tillbaka till MOS där jag mötte upp Chadli, vi kikade runt lite köpte en kostym till honom och BH till mig. Så åt vi middag där innan vi åkte hemåt. Hade bara en lugn kväll hemma, småfix och sen ett avsnitt av Vikings innan jag la mig. Monica är här och har hjälpt till när jag va borta så hon sov kvar en natt till.

Vaknade innan 7 idag, suck. Men känner mig utvilad! Ska ta en morgonprommis! Ikväll ska vi äta kräftor med Carolina, Johan, Lotta och Kenneth, mums.

Imorn har jag nagelfix och sen ska tjejerna komma över på fika. Blir en skön helg!!

(null)

0 kommentarer