Grattis grattis grattis grattis

Jag hade med mig kladdkaka och bullarna jag bakade i torsdags, mamma hade lagat fläskfilégryta, ris och sallad och hade gjort en morotskaka. Vilket kalas!

(null)
Välkomstskål med rosa bubbel.

(null)

(null)
Jesper va så hungrig och fick tjuvstarta men kan va med och skåla iallafall!

(null)
Oliver orkade inte heller vänta och satte sig till bordet.

Vi lät Jesper öppna sina presenter så han hade nåt att leka med medan vi andra åt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Många fina bilar av moster och mormor.

(null)

(null)
Middag & fika! Extra kul att Melinda kom och trist att inte Linnea va med.

En trevlig dag med familjen ❤️

Efter åkte vi iväg och köpte spade, jord och presenning. Idag blir det plantering och fix på tomten. Mamma och Håkan har beställt växter åt oss! Jag köpte ljung som jag ska plantera i de stora krukorna. Det är fint ute så det blir skönt. Jag har ont i halsen så hoppar över jogg idag, kanske tar en promenad istället.

(null)
Avslutar med de underbara blommorna jag fick av Melinda, fick även en trisslott men jag har inte tur i spel ☺️
0 kommentarer