Lördag

I måndags var jag på kursen efter jobbet, bra diskussioner och lite wake up calls! Det blev missförstånd om Oliver och vem som skulle hämta så han missade tyvärr sin träning i måndags. 

Det var en tidig morgon i tisdags, taxin hämtade 5:30. Det gick bra att flyga och jag hade en bra dag i Köpenhamn och hann med en sväng på Ströget!

(null)
Vårt fina SEB kontor i Köpenhamn.

(null)

(null)
Vårkänslor!!

Flög hem 18:10 och va hemma till 20:00, lång dag!
(null)
Solnedgång vid Kastrup.

I onsdags va jag iväg och handlade efter middagen, var på lite olika ställen och köpte sånt som var till bra pris. Hittade även en overall till Jesper som han kan ha nu i vår. Mössor på rea, bra att bunkra upp. Byxor till Oliver då alla hans får hål på knäna. Även billig frukt och annat!!

(null)
Killarna gillade mössorna och skulle sova med dem!

Jobbade inte sent i torsdags, har ändrat så jag istället jobbar en halvtimme längre varje dag! Det har tyvärr inte blivit nån träning på jobbet denna veckan... ska ut och promenera nu i helgen istället.

Igår hade vi bara en lugn kväll hemma efter middagen, Talang på TVn.

(null)

(null)

(null)
Jesper var på kramhumör.

Inatt har han varit dålig och kräkts 😕 Så det blir till att bara stanna hemma i helgen. Melvin och Oliver har precis blivit hämtade av Tobias och ska sova där inatt! 

Just nu sover både Chadli och Jesper och jag ska äta lite lunch framför någon film! Softa!! Så skönt, det va länge sen! Såg att det var precis ett år sen som vi åkte till fjällen, längtar nu. Vi åker på Skärtorsdagen över helgen!!

Ha en skön helg 🌸
0 kommentarer