Vabruari forts...

I måndags vabbade jag med Oliver som hade feber och va hängig. Han fick va hemma hela veckan, tis&ons va han hos mamma och sov kvar där. Och tors&fre med mig på jobbet.

(null)

(null)
Melvin fick för första gången gå till och från skolan själv, stolt som en tupp!

(null)
Melvins rum är klart, bara lister som saknas. Superfint!

I tisdags efter jobbet mötte jag upp Jojjo och vi hann in i MOS en sväng innan vi mötte upp resten av gänget på restaurangen innan bion.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Filmen va bra tyckte jag!

I onsdags va jag iväg efter jobbet på Ikea och köpte en ny hylla till hallen, det blev jättefint.
(null)

(null)

Hittade också ett par nya gympaskor på XXL, mina gick sönder.

I torsdags va jag iväg på middag med jobbet, vi va på Supper och åt. Supergott, trevligt och rolig kväll. Kom hem runt 20:30 så det blev inte så sent.
(null)

(null)
Mums så gott och efterrätten 👌🏻

I fredags var det skönt att bara ta det lugnt, vi kollade på Talang och hade myskväll.

(null)
Mina sötnosar i fredags morse.

Igår fixade vi lite hemma, satte upp tavlor och en hylla. Hann med en kortare promenad innan jag mötte upp Tobias på Jump Yard, Ludvig kom också så vi åt lite lunch där så fick killarna hoppa.
(null)

(null)

Chadli lämnade Jesper hos Monica och jag tog tåget sen och mötte upp honom på söder. Vi gick till Rival och såg Pernilla Wahlgrens show, den va jättebra!
(null)
Ett glas bubbel med in.

(null)

(null)

Killarna va med Tobias under tiden och en timme hos mamma och Håkan. Jag va superhungrig så lagade middag till oss när vi kom hem, sen kollade vi på Melodifestivalen på TV.

(null)
Älskar att de sover så tryggt tillsammans ❤️

Idag har vi bara varit hemma, Chadli fixade lite till i förrådet och jag tog med Jesper ut på promenad så han fick sova ute i friska luften. Nu är det hans tur, han har feber och är allmänt hängig. Chadli blir hemma med honom imorn. Då kommer även en kille hit och sätter upp persienner i alla fönster, blir bra nu när det blir ljusare och ljusare ute.

På tisdag ska jag iväg heldag till Göteborg, nästa vecka bjuder även på föreläsning - Ge ditt barn 100 möjligheter istället för 2. Ska bli intressant, Melvin ska åka skridskor och ha matsäck med sig på tisdag och sen har han studiedag på torsdag och önskade då följa med mig till jobbet.

Idag kom killarnas faster Nettan och Uffe förbi på spontanbesök, trevligt 😊

Nu ska jag börja med middag, försöker äta nyttigt nu och gå ner i vikt. 1 kg hittills hihi men har ju bara kört hårt i en vecka!

(null)

(null)
Omelett till mellis efter promenad!

0 kommentarer