Nattgäster

Veckan har rullat på som vanligt, man hinner knappt med. I måndags var jag på en föräldrakurs som kommunen ordnar med, vi va fyra mammor, en från förskolan och en från kommunen och vi hade bra diskussioner.

Chadli hämtade mig efter och vi åkte hemåt.
(null)

(null)
Jesper målar på sin nya griffeltavla.

Mamma och Håkan hjälpte till och körde Oliver till fotbollsträningen.

Annars har vi jobbat på i veckan och det har varit så kallt! Nu är vintern här på riktigt, snöar nästan varje dag.

(null)
Då får man mysa med varmt te på kvällen.

Har varit tröttare denna veckan än förra, håller mig knappt vaken på kvällarna. Riktigt trist sällskap...

I fredags fick vi lön och bonus och jag unnade mig nåt som jag länge suktat efter, ett par Bally kängor!
(null)
Nu kommer jag inte frysa om fötterna!

Kändes dyrt att köpa men kommer kunna ha dem i många år, ska ta väl hand om dem!

Åkte hemåt och sen kom familjen Berlin. Vi åt middag och hade en riktigt trevlig kväll. Lite Talang på i bakgrunden och barnen lekte bra. De fick sova i Olivers rum och han och Eliott delade säng ☺️

(null)

(null)

Dukade fram frukost på lördagen och efter den klädde vi på oss och gick ut. Kallt men skönt och kul att komma ut. Vi gick till pulkabacken där vi åkte, jag och Therese tog en kort promenad också.

(null)

(null)

(null)

(null)
Fint ute med snön och solen som skiner.

Vi hade med varm choklad och vaniljgifflar. Jag är trött på kyla och snö men i helgen var det fint!!

Gick hem efter ett par timmar och började med lunchen. Martin, Kai och Bruno kom också. Martin gjorde klart med lister och hjälpte till att sätta upp hylla och tavellist.

(null)

(null)

Therese med familj åkte hem efter vi fikat på Kais bärpaj. Så mysigt att ha dem här 💕

Kai och jag åkte till Mio och Rusta, kollade nya soffor... Ska försöka reklamera de vi köpt då benen inte tar i golvet.

(null)
Det är mysigt och de är sköna men vill även att de ska va bra!

Köpte en klädhängare som vi har i groventren.

På kvällen körde Chadli Melvin till Monica där han skulle sova, Jesper somnade i bilen och Oliver ville ligga i Melvins rum så det va bara jag och Chadli som kollade Mello och jag somnade typ innan det va klart.

Igår hade vi en lugn morgon med frukost, strök och fixade lite hemma. Åkte sen in till stan. Jag och Oliver skulle gå Pokémonjakt men det va såå kallt ute. Så vi gick upp till Monica och fikade. Gick sen en promenad till Fältan.

Köpte refill från Rituals till doftpinnarna, två grytunderlägg från Lagerhaus.
(null)

(null)
Denna endast 10kr! Snygg 👌🏻

Köpte serum som jag ska testa.
(null)

Och så hittade jag korgar på Mio.
(null)

Visst vill man förnya och byta ut, men just nu känner vi oss rätt klara hemma! Blev så nöjd med hyllan i vardagsrummet, den gjorde sig bra där!!
(null)

Mamma och Håkan kom förbi på en fika när vi kommit hem igen. Jag gjorde vaniljmuffins till oss.

(null)
Lek på Jespers rum.

När de åkt drog jag och stora killarna till Vällingby och gick på bio och såg Coco. Den va bra men Oliver tyckte den va lite läskig.

(null)

(null)

Hem och bums i säng, jag och Chadli kollade nåt avsnitt och sen var det natti natti.

Nu börjar en ny vecka! Idag har jag två läkarbesök på morgonen så jag passar på emellan besöken att skriva ett inlägg. Efter jobbet är det dags för frissabesök!

Ha en fin vecka i kylan!

0 kommentarer