Stockholm

Vi åkte in till Kaknästornet och åt lunch, det va så varmt och kvavt! Mycket folk också så svårt att få bord. Men väl där var det trevligt och gott.

(null)

(null)

(null)
Kollade utsikten.

(null)

(null)

Monica kom och mötte upp där och bjöd oss på lunchen, snällt!

Jag och Melvin tog en promenad därifrån, fuskade och tog bussen en bit för det va sååå varmt! Mötte upp de andra i Fältan. Gick sen till Tessins parklek där killarna lekte och vi fikade på cinnabuns som jag köpt med från Mr Cake.

(null)

När vi kom hem va jag ute och sprang, sen lämnade vi Jesper hos mamma och åkte till Jojjo och Jocke på middag.

(null)
Jag hoppade också i och tog ett dopp innan middagen, skönt!

Trevligt att ses, vi hämtade en vaken Jesper hos mamma vid 23-tiden. Hem och sov.

I tisdags va vi hemma på fm, efter lunch åkte vi iväg för att testa Ängbybadet. På väg dit somnade Jesper i bilen så vi tog omvägen förbi Snö och åt god glass innan vi badade. Så gott!!!

(null)
De här två busarna badade inte utan gick på upptäcksfärd.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Riktigt bra bad, fint där!!
(null)

(null)

(null)

På kvällen kom Jojjo, Jocke och barnen hem till oss på middag.

(null)
Jesper busar med Theodor.

(null)
Vi satt ute länge, varmt. Fick endel myggbett dock...

Igår åkte vi till Saltsjöbaden, hem till Martins föräldrar där Kai & Martin hänger ett par dagar. Kai hade fixat kycklingsallad till lunch.
(null)

(null)
Lekte en stund på tomten och sen gick vi ner till bryggan för bad och fika.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skönt med bad, jag och Kai tog en simtur.

Sen va vi uppe vid huset, barnen inne med plattor. Vi spelade badminton och tränade lite. Kai på att stå på huvudet!
(null)

Chadli fixade middag tills vi kom hem. Kände mig totalt slut och knockad av sol o värme. Tog två alvedon och vätskeersättning. Kände mig piggare så gick ut på promenad, men svettades som en liten gris.

Idag bokade jag en snabb tid hos frissan för lite slingor. Sen ska jag nog bara hem. Imorn är det sista dagen på semestern, tror att det blir Grönan med killarna då om det inte är för varmt?! 

(null)
Just nu, hoppas jag blir finare när det är klart 😊


0 kommentarer