Sommarvärme

Nu känns det väldigt mycket bättre än sist jag skrev, vilken helg!! Så underbart skönt väder! I fredags blev det lite ändrade planer så Tobias hade barnen och sov hemma hos oss. Jag kände mig lite hängig och gick på Alvedon och nässpray, men mötte upp familjen vid Stadsteatern där vi först åt middag och sen tittade på Sweeny Todd. Det var mysigt att ses alla och efter det gick vi till Skybaren där vi tänkte ta en drink, men det var fullt där så vi tog det i den andra baren.
 
På lördagen åkte jag hem tidigt och packade ihop barnen och så åkte vi ut till Nyckelviken där vi mötte upp Kai, Martin och några andra som hade picknick. Kai hade fixat mat och det fanns fika och vi hade det riktigt skönt i solen och barnen fick hälsa på djuren som fanns där.
 
Kai och Oliver busade.
 
Båda barnen lekte jätte mycket och det var så skönt att vara UTE. Lämnade sen barnen hemma hos mamma och gjorde iordning mig och åkte in mot Odenplan och Jessicas 40-års fest. Hade det riktigt trevligt med god mat och dans :)
 
Gillar klänningen jätte mycket!
 
Vi sjunger för födelsedagstjejen.
 
Aslim och killarna.
 
Jag och Chadli.
 
On the dancefloor.
 
Dags för champagne - tack Jessica för en bra festkväll!!
 
Igår blev det en lugn och skön frukost i solen på altanen, så varmt! Sen hämtade jag barnen, mötte upp Tobias som tog med sig Melvin på match och jag och Oliver åkte till Viveka och var ute med henne och Bastian i parken. Åt lite och barnen lekte. Mötte upp Tobias och åkte och handlade lite, fixade middag och sen duschade och nattade barnen. Tog en dusch själv och hade sen egentid! Hann tvätta och fixa lite och sen satte jag mig i soffan och såg Let´s dance. Blev sent i säng trots att jag var trött och skulle sova tidigt...
 
Imorse var jag så trött, låg och drog mig i sägen i nästan 40 minuter. Tobias kom förbi och lämnade killarna på dagis vilket hjälpte mig när jag var så sen. Idag är det också så skönt väder, jag tog en springrunda på lunchen på 5 km. Är nöjd med tiden, fast jag tog några små pauser och stannade för rödljus. Men nu hoppas jag att jag inte blir dålig eller nåt så jag kan komma igång igen!
 
Snart dags att åka hem och hämta de små. De ringde från dagis och berättade att Oliver hade ramlat och slagit armen, men det verkade va ok så han fick va kvar. Det känns skönt att det inte är en hel vecka, halvdag och ledig dag kommer sitta fint!
 
Hej så länge!
1 kommentar
nettan

Hejsan kul att allt har blivit bättre.Jag kollar din blogg varje dag för att se om du har skrivit.Vi åker på semester med husbilen sista resan med den ska sälja den sedan. Vi åker på fredag blir borta ca 3 veckor. Skönt att ni verkar kunna sammarbeta lite ändå men allt blir väl bättre med tiden. Många varma kramar till er alla Ska hålla koll på din blogg när vi är borta. Nettan

Svar: Kram till er Nettan, kul att du följer mig här :) Ha så skönt nu och njut det sista av husbilen!!
Johanna